L’ORÉAL PROFESSIONNEL v rámci vzdělávacího programu pro rok 2021 rozšiřuje spolupráci s agenturou WE ARE SIGNATURE

26. ledna 2021, Praha – L’ORÉAL PROFESSIONNEL Česká a Slovenská republika plánuje pro letošní rok rozšíření svého vzdělávacího programu o tzv. “one to one” konzultace, offline webináře a workshopy zaměřené na digitální marketing, a to speciálně na práci s Instagramem. Tato školení budou využívat VIP salony po celé České a Slovenské republice. Povedou je Tereza Fišer a Kristýna Szkanderová z agentury WE ARE SIGNATURE. Rozšíří tak spolupráci, jež funguje od roku 2019 a postupně nabírá na intenzitě. Nově agentura převezme i školení brand ambasadorů z divize luxusní kosmetiky. 

Cílem vzdělávacího programu L’ORÉAL PROFESSIONNEL v roce 2020 bylo naučit spolupracující salony využívat prezentaci na sociálních sítích jako hlavní konkurenční výhody. Edukace pod taktovkou WE ARE SIGNATURE proběhla nadmíru úspěšně a mladá agentura tak opět potvrdila svou skvělou pověst na poli digitálního marketingu. Neotřelé nápady chce uplatnit i v plánovaných workshopech a offline webinářích, jež budou probíhat po celý letošní rok. “Je nesmírně důležité reflektovat při tvorbě obsahu a budování osobního brandu trendy a nové formáty, které jsou na sociálních sítích dominantní. Toho lze dosáhnout pouze systematickým dlouhodobým vzděláváním,” objasňuje Kristýna Szkanderová, Head of Marketing & Managing Partner. 


Naše spolupráce se společností  L’ORÉAL PROFESSIONNEL se rozšiřuje a kromě technologů a ambasadorů značky podpoří L’OREAL i VIP salony, kterých je přes 120 po celé České republice a na Slovensku. Chceme se jim věnovat individuálně, na pravidelné bázi, abychom dosáhli nejlepších možných výsledků,” popisuje plány WE ARE SIGNATURE Tereza Fišer, Head of Marketing & Managing Partner. Společnost L’ORÉAL PROFESSIONNEL tak nabízí vedle školení v oblasti barev a střihů i komplexní rozvoj v oblasti digitálního marketingu. Vzdělávací program dlouhodobě zastřešený agenturou WE ARE SIGNATURE je naučí správně budovat povědomí o salonu na sociálních sítích, upevňovat vztahy se stálými zákazníky, získávat zákazníky nové a celkově lépe porozumět vlivu sítí na vnímání spotřebitelů.