Electro World získal ocenění Czech Superbrands 2021

Česká republika, Praha – 28. ledna 2021 – Celorepubliková síť elektro prodejen Electro World se nově může chlubit tím, že jako jedna z mála tuzemských spotřebitelských značek na trhu si vysloužila ocenění Czech Superbrands 2021.

Titul získala společnost po výběrovém řízení sestávajícím z několika kol, kdy byly přísně hodnoceny obchodní výsledky, jakož i preference spotřebitelů podle výzkumu agentury INCOMIND. O titulu dále rozhodovala odborná komise Brand Council ČR, kterou tvořili experti z oblastí byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.

Komise se rozhodovala podle toho, jak moc je značka na českém trhu známá, jak zde buduje svůj brand, jakou má prestiž a jaké inovace s sebou přináší,“ říká Tomáš Kovářík, Marketing Manager společnosti Electro World. 

Ocenění Czech Superbrands 2021 pro značku Electro World je důkazem toho, že způsoby našeho podnikání a náš dlouhodobý přístup k zákazníkům a službám jdou tím správným směrem,“ dodává T. Kovářík 

Mezinárodní organizace Superbrands vznikla v roce 1994 ve Velké Británii, odkud se během své dlouholeté existence rozšířila do více než 90 zemí pěti kontinentů. V České republice fungovala pilotní verze projektu už těsně po roce 2000. Později, v roce 2013, byla tato značka u nás obnovena. Důvodem udělování cen Superbrands je identifikovat ty nejlepší značky na lokálních trzích s využitím sjednocených kritérií a metod. Od roku 2014 existují dvě kategorie, a to B2C (Superbrands) a B2B (Business Superbrands).

Loga jsou k dispozici zde:

https://1drv.ms/u/s!AjgaO-cPUJ_RmTjX1aPcTIUim0Ys?e=Ptb92W

O společnosti Electro World

Společnost Electro World je jedním z největších multikanálových řetězců specializujících se na prodej spotřební elektroniky, výpočetní a telekomunikační techniky, domácích elektrospotřebičů a veškerého příslušenství, včetně poskytování souvisejících služeb. V letech 2016, 2017, 2018, 2019 a 2020 byla oceněna prestižním titulem Superbrands, který je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.