Mastercard vstupuje v ČR a na Slovensku do světa esportu

15. února 2021, Praha – Mastercard uzavřel roční partnerství s organizací Hitpoint, která je držitelem práv k pořádání oficiálních turnajů hry League of Legends v České republice a na Slovensku. Soutěž tak celý rok 2021 ponese název Mastercard Hitpoint Masters a navýší se i finanční dotace turnaje. Mastercard spolupracuje také s týmem eSuba a s influencerem a tvůrcem herních videí na platformě Twitch Petrem „Xnapym“ Jirákem. Společnost tak navazuje na své globální aktivity v oblasti v esportu.

„V oblasti esportu vidíme veliký potenciál i vzhledem k tomu, že je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v České republice a na Slovensku. Již od roku 2018 je Mastercard globálním partnerem Riot Games a hráči z celého světa to velmi oceňují. Naším cílem je přispět k růstu a kvalitě českého a slovenského esportu, celé lokální esportové komunity a pomoci zvýšit její konkurenceschopnost v mezinárodním měřítku,“ říká Tomáš Doležal, marketingový ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Esport je jedním z nejrychleji rostoucích odvětví v oblasti zábavy. V loňském roce v souvislosti s mimořádnými opatřeními zaznamenal v České republice i na Slovensku obrovskou vlnu zájmu. Alespoň jednou týdně se v České republice hraní her online věnují více než 2 miliony uživatelů. Finále zimní edice ligy Hitpoint Winter sledovalo na internetu 54 tisíc diváků.

Mastercard chystá ve spolupráci s Hitpoint několik novinek a benefitů. První z nich je soutěž pro fanoušky League of Legends, kteří jsou zároveň držiteli karty Mastercard. Pokud si uloží svou kartu ve hře a provedou s ní určitý počet transakcí, budou moci soutěžit o 100 originálních cen. Tou hlavní je čtyřdenní zážitek k nezaplacení v rámci Mistrovství světa v League of Legends (Worlds) v Šen-čenu.

Tým eSuba je historicky nejúspěšnějším profesionálním herním týmem v České republice a na Slovensku. Od svého založení v roce 2004 dokázala skupina nejtalentovanějších hráčů lokální scény získat již více než 1 500 medailových umístění na turnajích po celém světě, včetně několika titulů mistrů světa. „Dlouhodobým posláním eSuby je plnit hráčům jejich sny. Partnerství s Mastercard pro nás znamená nejen lepší zázemí pro hráče, ale také otevírá nové možnosti pro podporu a výchovu mladých talentů. Vážíme si vložené důvěry a již teď se těšíme, jak skrze naše aktivity přineseme fanouškům nezapomenutelné zážitky a budeme společně posouvat celou herní scénu kupředu,” říká Alexandr Ambróz, týmový ředitel eSuba.

Petr „Xnapy“ Jirák je hráč League of Legends, tvůrce herních videí a moderátor esportových soutěží. Patří mezi nejpopulárnější české gamingové streamery a na platformě Twitch ho sleduje více než 130 tisíc lidí. Spolupráci s Mastercard navázal na podzim minulého roku a společně fanouškům esportu přinášejí například zajímavé příběhy hráčů z celého světa. „Spolupráce se společností Mastercard je obrovskou poctou a splněným snem. Nemohu si představit lepšího partnera pro nakopnutí tuzemského esportu a posunutí mého obsahu na další level. Věřím, že společnými silami zvládneme prezentovat esport formou, která oslní i toho největšího kritika, a ukážeme i širší veřejnosti, že se nejedná jen o bezmyšlenkovité klikání,” říká Petr „Xnapy“ Jirák.

Mastercard již od roku 2018 působí jako první globální partner světových soutěží včetně šampionátu Worlds. Sponzoruje také přímo americkou ligu LCS či nově brazilskou CBLOL. V Evropě se Česká republika a Slovensko stávají po severské NLC druhým regionem, ve kterém Mastercard esport podporuje.

O společnosti Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Firemní kultura společnosti a vše, co Mastercard dělá uvnitř i navenek, se řídí firemním kvocientem slušnosti. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení.