Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“

Německý Nürburgring si vybral společnost Goodyear za svého oficiálního partnera pro dodávky pneumatik. Dále se tak prohlubuje dlouhodobá spolupráce světového výrobce pneumatik a slavného německého závodního okruhu. 

Rozšířená podpora značky Goodyear se nyní vztahuje na celý vozový park Nürburgringu, včetně Nürburgring Driving Academy, Ring°kartbahn a flotily terénních vozidel. Všechna firemní vozidla Nürburgringu budou vybavena pneumatikami
z rozsáhlého portfolia letních a zimních pneumatik společnosti Goodyear. Současně Goodyear posílí svou přítomnost na jedné z nejznámějších a nejnáročnějších závodních tratí na světě. 

Goodyear získal nově status „oficiálního partnera pro pneumatiky“ Nürburgringu a smí využívat logo Nürburgring Partner při komunikaci značky. „Goodyear je ukázkovým příkladem funkčního partnerství. Právě v této době je obzvláště důležité, aby se na sebe mohli oba partneři spolehnout. Jsme proto velmi rádi, že náš oficiální partner v oblasti pneumatik ještě dále posiluje své angažmá,“ řekl Michael Dürbaum, vedoucí prodeje
a rozvoje obchodu na Nürburgringu. 

S DNA motoristického sportu 

„Jsme velmi rádi, že můžeme dále zintenzivnit naši dlouhodobou úspěšnou spolupráci
s Nürburgringem,“ uvedl dr. André Weisz, generální ředitel společnosti Goodyear v Německu. „Jsme přesvědčeni o tom, že díky statutu ‚oficiálního partnera
pro pneumatiky‘ bude naše značka jakožto přední výrobce pneumatik, zejména
v segmentu vysoce výkonných pneumatik UUHP, v Německu více vidět. Další zviditelnění značky Goodyear přímo na prestižním okruhu připomene také dlouhou historii značky v motoristickém sportu a její návrat k německým závodům.“ 

Goodyear měl s okruhem uzavřenu smlouvu o oficiálním partnerství více než deset let. Její současné rozšíření zahrnuje využití vizuální identity značky na okruhu a rebranding VIP salonku v cílové rovince. 

Rebranding je výrazem návratu značky Goodyear, která hned při svém loňském comebacku zaznamenala vítězství v seriálu závodů Nurburgring NLS Endurance Series, do německého a světového motoristického sportu. NLS se jede výhradně na slavné nürburgringské Nordschleife, 25 kilometrů dlouhém okruhu v pohoří Eifel, který je
od závodu Grand Prix 1976, jenž vyhrál McLaren Jamese Hunta na pneumatikách Goodyear, považován za nevhodný pro závody Formule 1. Od té doby doznal věhlasně obtížný okruh řady zlepšení a využívá se jak pro mistrovství NLS, tak pro každoroční zastávku dalšího seriálu závodů pod záštitou značky Goodyear − FIA Světového poháru cestovních vozů. 

Nordschleife používají výrobci automobilů a pneumatik k testování svých nejnovějších produktů při maximálním zatížení a také Goodyear má na okruhu vlastní vývojové centrum. Na obřím okruhu se 170 zatáčkami probíhaly i závěrečné zkoušky nejnovějších pneumatik Goodyear Eagle F1 SuperSport RS UUHP, které jsou homologovány
pro vozy typu Porsche 911 GT2 RS a GT3 RS. 

O společnosti Goodyear Tire & Rubber Company

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 62 tisíc pracovníků a své výrobky vyrábí ve 46 závodech v 21 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služeb, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví. Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech najdete
na https://www.goodyear.eu/corporate_emea/

Další fotografie jsou k dispozici v našem online tiskovém středisku http://news.goodyear.eu

Tiskové zprávy a obrazový materiál v českém jazyce news.goodyear.eu/cs-cz.Můžete také sledovat náš twitterový účet @Goodyearpress.