S registrací k očkování OZP pomohla již stovkám klientů

„Za Vaši pomoc při zajištění očkování děkuji,“ takové jsou reakce od klientů starších 80 let, kterým OZP nabídla podporu při online registraci k očkování proti onemocnění COVID-19. „Důvěry, se kterou se na nás klienti obracejí, a to nejenom v souvislosti s touto situací, si velice vážíme,“ říká obchodní ředitelka OZP PhDr. Miloslava Lukešová. „Největší emoce vyvolala návštěva 90leté seniorky na pobočce v Ústí nad Labem, kterou se podařilo do systému úspěšně zaregistrovat,“ dodává.  

Očkování proti COVID-19 je zejména po seniory nad 80 let důležité proto, aby neonemocněli tímto snadno přenositelným respiračním onemocněním, které může mít závažný nebo komplikovaný průběh s nutností hospitalizace. V obzvlášť těžkých případech může vést až k úmrtí. Cílem OZP je proto poskytnout potřebné informace a přispět tak k ochraně spoluobčanů. „Očkovat klienty přímo na pobočce, jak by si mnozí z nich přáli, nemůžeme, ale jsme moc rádi, že alespoň tímto způsobem můžeme podat pomocnou ruku našim seniorům, pro které je online registrace do celostátního Centrálního rezervačního systému k očkování proti COVID-19 někdy obtížná,“ vysvětluje obchodní ředitelka Lukešová.

Vzhledem k mrazivému počasí upřednostňují klienti v těchto dnech, při komunikaci ohledně registrace k očkování, telefonický kontakt. Informační linka a všechny pobočky, kterých má Oborová zdravotní pojišťovna napříč Českou republikou 40, zaznamenávají denně desítky volajících.  Podle informace, kterou OZP potvrdila mluvčí ministerstva zdravotnictví Barbora Peterová, by se od 1. března mohli k očkování proti COVID-19 hlásit přes rezervační systém na webu MZ ČR i lidé starší 70 let. I těmto klientům jsou pracovníci klientských center OZP, která se od 15. 2. 2021 vrátila k běžné provozní době, připraveni pomoci. 

Foto OZP: PhDr. Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka OZP

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (OZP)

OZP je se 740 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v ČR. Své pobočky má ve všech krajských městech a spolu s dalšími klientskými centry je dostupná na celkem 40 místech napříč Českou republikou. OZP poskytuje svým klientům nonstop Asistenční službu prostřednictvím aplikace VITAKARTA, která z pohodlí domova umožní pojištěnci využít veškerých služeb OZP, aniž by osobně navštívil kamennou pobočku.Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.