V Praze, dne 1. března 2021 – Partnerem společnosti Kogi CON, která se jako jediná v České republice specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal expert na firemní transformace Pavel Kuhn. Do Kogi CONu přináší bohaté zkušenosti z oblasti digitální disrupce v menších společnostech i velkých korporacích.
Pavel Kuhn stojí za úspěšnými transformacemi a rozvojem firem jako je například virtuální operátor SAZKAmobil, P2P platforma Zonky, digitální pojišťovací makléř Rixo nebo online nástroj pro sběr zpětné vazby Surfey.
Během transformace těchto firem z malých týmů plných nadšených lidí do společností s hierarchickou strukturou čítající desítky nebo stovky zaměstnanců úspěšně aplikoval strategické propojení firemní kultury s vývojem digitálních inovací, případně s disrupcí celého odvětví.
„Úspěch všech transformačních projektů, které jsem vedl, spočíval v kontinuálním důrazu na firemní kulturu, v jejím důsledném rolování do celé firmy a v práci s lidmi,” vysvětluje Pavel Kuhn. Podle něj se malé úspěšné firmy založené na nadšení všech členů týmu spolu s růstem, často exponenciálním, potýkají s problémy v komunikaci a s budováním hierarchie a systematičnosti ve firmě.
„V Kogi CON jsme vyvinuli unikátní metodiku, která nám umožňuje měřit stávající a definovat chtěnou firemní kulturu. Nad rámec toho umíme vybrat a změřit ty správné drivery, které maximalizují šanci na úspěšnou firemní transformaci. Celý proces změny tedy obohacujeme nejen o naši expertízu, ale hlavně o relevantní data, vysvětluje Kuhn.
„Propojení dovedností a zkušeností z praxe je u Pavla Kuhna na českém trhu jedinečné. Pokud chcete ve firmě úspěšně provést digitální disrupci, neměl by ve vašem týmu chybět,” uvedl výkonný ředitel Kogi CON Filip Hurda.
O Kogi CON
Společnost Kogi CON vyvinula unikátní metodiku měření firemní kultury a souvisejících stimulů. Firmy provází vnitřní adaptací při digitálních či jiných strategických transformacích na úrovni klíčových stakeholderů – jejich zákazníků a zaměstnanců. Soustředí se zejména na oblast firemní kultury, zákaznické zkušenosti, digitalizace a věnuje se vzdělávání a rozvoji datové analýzy. Klientům pomocí práce s firemní kulturou zvyšuje výkonnost, snižuje odchodovost klíčových lidí a zavádí systémovou práci s inovacemi.