Do Lidlu míří parta čerstvých kamarádů

Oblíbené postavičky Stikeez se vrací do prodejen Lidlu.  Tentokrát se sběratelská akce zaměřuje na čerstvé potraviny, kromě nákupu si tak zákazníci mohou domů donést i postavičku ve tvaru housky, brokolice, těstovin nebo vejce. Akce je tentokrát zcela zdarma, postavičky je možné získat za každých 300 Kč nákupu. Za nákup nad 1 500 Kč je pak možné získat sběratelský pytlík nebo album ve tvaru lednice.

Celá parta čerstvých kamarádů čítá celkem 24 postaviček, každá přitom znázorňuje známou potravinu. Představí se například croissant jménem Francois, avokádo Avi nebo pistácii jménem Pina. Akce začíná ve všech prodejnách Lidl v pondělí 8. března a potrvá až do neděle 4. dubna. Postavičku je přitom možné získat za každých 300 Kč nákupu. Za nákup nad 1 500 Kč zájemci obdrží sběratelský pytlík, nebo album ve tvaru lednice, kam bude možné figurky umístit. 

„Věříme, že touto sběratelskou akcí potěšíme děti i jejich rodiče a Stikeez postavičky poslouží i jako zábavné vzdělávání. Na konkrétních příkladech si společně mohou ukázat, které potravině svědčí chlad nebo jak prospěšné jsou pro zdraví,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.   

Postavičky, sběratelské pytlíky i alba je možné za nákupy v prodejnách Lidl získat do neděle 4. dubna, nebo vyčerpání zásob, akce se přitom nevztahuje na nákupy na lidl-shop.cz. Bližší informace jsou k dispozici na odkazu https://www.lidl.cz/informace-pro-zakazniky/spotrebitelske-souteze/stikeez

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 264 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem