Redakce zpravodajského portálu iDNES.cz z portfolia mediální skupiny MAFRA připravila na jaro pro své čtenáře virtuální Autosalon.
Velmi specifický rok 2020 znemožnil konání autosalonů v podobě, v jaké je známe. Tradiční ženevský autosalon byl loni v březnu na poslední chvíli zrušen a koronavirová pandemie urychlila dlouhodobý trend, kdy výrobci ztráceli zájem o klasické automobilové výstavy. Velký rozmach tak zaznamenaly online prezentace a inovativní způsoby oslovování publika. Součástí tohoto novodobého trendu je i virtuální Autosalon iDNES.cz.
„Chceme čtenářům alespoň touto formou zprostředkovat zpravodajství z autosalonu, na které byli léta zvyklí. Speciál iDNES.cz prostřednictvím průvodních článků a videí představí deset nových vozů ve virtuálním prostředí autosalonu a připraveno máme i pár dalších atraktivních bonusů,“ říká Naděžda Petrová, šéfredaktorka iDNES.cz.
Výběr vozů provedla redakce Auto iDNES.cz s ohledem na atraktivitu, relevanci, důležitost modelů s přihlédnutím k jejich pozici na českém trhu a předpokládanému uvedení do prodeje.
Součástí virtuálního Autosalonu iDNES.cz je také čtenářská anketa o nejatraktivnější automobilovou novinku. Vítěze 1. ročníku a cenu „JARNÍ AUTONOVINKA ROKU“ zvolí sami čtenáři iDNES.cz.
Hlasování proběhne od 10. 3. do 31. 3. 2021 a doprovodí ho soutěž o zajímavé ceny, jako jsou vouchery na nové pneumatiky, pronájem vozů, půlroční členství v klubu iDNES Premium a další.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.