Lidl ve Slavkově u Brna přivítá již v pondělí první zákazníky

V pondělí 15. března otevírá společnost Lidl ve Slavkově u Brna novou prodejnu. Ta se nachází v areálu bývalého cukrovaru a nabídne zákazníkům komfortní nakupování ve zbrusu nových moderních prostorách. První prodejna Lidl v tomto jihomoravském městě zaujme nejen moderním architektonickým pojetím, ale také velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla. 

Nová prodejna ve Slavkově u Brna nabídne zákazníkům na prodejní ploše o velikosti zhruba 1300 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce. Návštěvníci jistě ocení také široké uličky či pokladny s velkým odkládacím prostorem. Součástí prodejny je i pekárna, díky které budou naleznou zákazníci v nabídce vždy čerstvé pečivo. Samozřejmostí jsou velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. „Pro zákazníky je připraven také benefit v podobě WIFI připojení zdarma či možnosti zakoupení kávy s sebou z kávovarů vyrobených pro prodejny Lidl. V neposlední řadě je myšleno také na zaměstnance, kterým stavební koncept přináší kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i velkorysé zázemí,“ představuje novou prodejnu mluvčí společnosti Tomáš Myler. 

Součástí nové prodejny je samozřejmě i prostorné parkoviště, které nabídne rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m až pro 100 automobilů včetně vyhrazených parkovacích stání pro rodiny s dětmi. Pro větší komfort je parkoviště současně vybaveno závorovým systémem, aby zákazníci měli k dispozici vždy dostatek parkovacích míst. Majitelé elektromobilů jistě ocení také nabíjecí stanici. 

V rámci prvního dne otevření nové prodejny ve Slavkově u Brna mohou zákazníci pomoci s dovybavením veřejného hřiště pro děti. Společnost Lidl totiž z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den daruje částku 50 Kč na dovybavení veřejného městského hřiště pro děti, které se nachází na sídlišti Zlatá Hora. 

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. 

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 264 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem