ID řešení od Adformu zvyšuje zisky vydavatelů

Adform, celosvětově jediná nezávislá a plně integrovaná reklamní platforma, která byla stvořena pro účely moderního marketingu, sdílí svůj poslední úspěch s vydavateli na poli identity. Tato zpráva přichází v kontextu nedávného oznámení Googlu, které se týkalo soukromí uživatelů.

ID řešení od Adformu vede k výborným výsledkům. Vydavatelé, kteří začali využívat ID prvních stran, dosáhli zvýšení zisku o 20 % na základě změřeného trojnásobného nárůstu proklikovosti uživatelů v Safari. Tyto výsledky navazují na úspěchy, které zaznamenali inzerenti v kampaních cílených na uživatele využívající prohlížeč Safari. Konkrétně se jedná o dvojnásobný nárůst míry proklikovosti (CTR) a čtyřnásobný nárůst počtu návštěvníků z kampaní optimalizovaných na cost-per-click (CPC).

Adform pokračuje ve spolupráci s různými vydavatelskými skupinami po celém světě s cílem přebudovat základy programatického ID systému. Záměrem je doručovat ještě efektivnější a personalizovanější reklamu. Současně napomáhá vydavatelům při zatraktivňování reklamních pozic. Toto řešení představuje první reálnou odpověď na to, jak bude digitální reklama fungovat poté, co Google odstraní cookies třetích stran a je alternativou k řešením využívajícím login (jako např. v případě Facebooku).

Jakob Bak, spoluzakladatel Adformu dodává: “V návaznosti na nedávná oznámení Googlu je třeba zdůraznit, že v tomto případě se nejedná o konec jednotných loginů nebo ID prvních stran. Podpora Googlu by jistě přispěla k rychlejší adopci, ale většina vydavatelů používá header bidding a provozuje více SSP nebo realizují DSP/PMP integrace. Toto oznámení ale v oboru moc nezmění. Již dnes velká část vydavatelů používá jak first-party login, tak rovněž cookies prvních stran. Mnozí z nich tak činí za pomoci našeho ID Solution. Ve výsledku se tak Google stává méně konkurenceschopným v porovnání s některými SSP a DSP platformami, a současně společnosti, které podporují tato IDs, svou pozici posilují.”

Adform úspěšně upravil všechny své produkty, aby i nadále nabízel plně funkční technologické řešení pro zadavatele a vydavatele reklamy, bez potřeby spoléhat se na cookies třetích stran. Adform provozuje nezávislou a plně integrovanou reklamní platformu Adform FLOW, která zahrnuje SSP, DSP, Ad Server a DMP a která umožňuje flexibilní využívání jednotlivých součástí. Adform FLOW dále umožňuje využití nejrůznějších ID a je plně transparentní v oblasti poplatků za technologie, data a mediálních nákladech, což bylo v nedávné době potvrzeno nezávislým auditem od PwC.

“Nedávné oznámení od Googlu ohledně ochrany soukromí poodhalilo jejich plány, nebo spíš poukázalo na to, co nemají v plánu dělat. Díky tomu se podařilo ukončit některé spekulace,” dodává na závěr Bak.

Pro více informací o Adform FLOW a řešení identifikace navštivte www.adform.com.

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.