Market Dialog GmbH si pro marketingovou automatizaci vybrala řešení od společnosti Mailkit

Novým klientem platformy pro marketingovou automatizaci Mailkit se stala německá společnost Market Dialog GmbH. Dojednání spolupráce měl na starosti COO Mailkitu Naveed Gill, který do firmy nastoupil právě s cílem upevnit její mezinárodní postavení.

“Máme velkou radost z toho, že jsme se s Market Dialog GmbH dohodli a oni budou využívat naše řešení pro marketingovou automatizaci, které celosvětově patří ke špičce ve svém oboru. O to více mě zahájená spolupráce těší, když si uvědomíme, že jejímu podpisu nepředcházela jediná osobní schůzka a dojednání všech detailů se odehrálo ve virtuální rovině,” vysvětluje Naveed Gill, COO Mailkit.

“Při rozhodování o volbě konkrétního řešení, které bude nejlépe odpovídat našim potřebám, jsme volili z několika variant. Nejvíce nás svou nabídkou oslovil Mailkit, který nás přesvědčil také bohatými referencemi spokojených zákazníků. Už první měsíce naší spolupráce ukázaly, že marketingová automatizace od Mailkitu výrazně zlepšuje výsledky kampaní,” dodává Sven Burkhardt, ředitel marketingu v Market Dialog GmbH.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS, Wunderman Thompson či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.