Zalando si klade za cíl přesáhnout 30 miliard eur hrubého objemu zboží do roku 2025

Zalando si klade za cíl přesáhnout 30 miliard eur hrubého objemu zboží do roku 2025

  • Zalando posiluje své ambice týkající se dlouhodobého růstu, chce dosáhnout 10% podílu na evropském trhu s módou
  • „Společnost oznamuje silný finanční rok 2020”, 30,4% růst hrubého objemu zboží a na 5,3 % posílená EBIT marže
  • Do roku 2021 chce v rámci svého hrubého objemu zboží dále růst o 27 – 32 % na 350 – 425 milionů eur posílené marže EBIT
  • Zalando plánuje v roce 2021 expanzi na dalších šest trhů Evropy, a to na Slovensko, do Chorvatska, Slovinska, Estonska, Litvy a Lotyšska

BERLÍN, 16. BŘEZNA 2021 // V návaznosti na silný finanční rok 2020 Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, ještě více posiluje své cíle. V rámci hrubého objemu zboží chce růst na více než 30 miliard eur, a to do roku 2025. Společnost bude dále usilovat o dlouhodobý podíl větší než 10 % z celkových 450 miliard evropského trhu s módou.

Celou rozšířenou TZ v angličtině najdete na odkazu ZDE