Nejčtenější časopis životního stylu pro ženy Žena a život zaznamenal v únoru rekordní prodej

Čtrnáctideník Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA, který je nejčtenějším titulem životního stylu pro ženy v České republice, i v roce 2021 úspěšně potvrzuje své výjimečné postavení v rámci segmentu. Žena a život č. 4 zaznamenala rekordní prodej ve výši 66 262 kusů*, což představuje nejvyšší prodaný náklad za poslední rok. Ústředním tématem vydání byly toxické vztahy. Kromě toho si čtenářky mohly vybírat z osmi různých vůní sprchového gelu Nature Box, který byl k číslu přibalen jako dárek. 

„Přiznám se, že jsem si netroufala ani doufat, že bychom letos mohli trhnout takový rekord. Dlouhodobého zájmu čtenářek a inzertních klientů si velmi vážíme. Jsme proto rádi, že jim hodnotnými (nejen) kosmetickými příbaly můžeme zpříjemňovat tuto nelehkou dobu,“ uvedla k výsledkům Zuzana Zbořilová, šéfredaktorka časopisu Žena a život.

Čtenost čtrnáctideníku Žena a život podle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí 2020 publikovaných v únoru, narostla oproti předchozímu sledovanému období o 7 %, na 229 tisíc čtenářů. 

Nejnovější vydání časopisu Žena a život (č. 6) je v prodeji od 17. března 2021.

Zdroje: 

* prodaný náklad: distribuční závěrka MAFRA, a. s,  před auditem Kanceláře ABC ČR  

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2020

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.