Agentura DigitalAd i v pandemii roste a posiluje tým

Praha, 22. března 2021 – Fullservisová mediální agentura DigitalAd, navzdory krizi, která se dotýká i reklamního a mediálního průmyslu, stále roste. Agenturu Petra Máchy a Jana Vobeckého na jaře posílí Janka Turňová, která převezme péči o slovenské klienty a současně bude mít na starosti rozvoj aktivit agentury právě na Slovensku. Druhou jarní posilou je Pavel Vrba, který do agentury přináší další zkušenosti z oblasti venkovní reklamy a kultury.

„Zhruba před rokem nás postihly mírné obavy, jak se události v souvislosti s pandemií koronaviru dotknou reklamního průmyslu i naší agentury. Když se za uplynulými měsíci ohlédnu, můžu říci, že jsme žádnou krizi nepocítili, naopak zájem o naše služby stále roste. Za poslední rok jsme výrazně posílili náš tým a i nyní s příchodem Janky a Pavla jsou vyhlídky více než dobré,“ říká Petr Mácha. 

Janka Turňová přichází do agenturního světa z oblasti vydavatelství a knihkupectví. V posledních letech působila jako brand managerka vydavatelských značek Albatros, Fragmet, Egmont nebo CooBoo, předtím jako specialistka marketingu Euromedia Group. Janka dostane v DigitalAd
na starosti aktivity a klienty na slovenském trhu. „DigitalAd jsem poznala z pozice klienta jako agenturu, která vždy vyhověla našim potřebám a s jejímiž výsledky jsem byla dlouhodobě spokojena. O to více mě těší, že do světa reklamních agentur mohu vstoupit právě v tomto týmu.“ doplňuje Janka Turňová. 

Pavel Vrba více než patnáct let podnikal v oblasti venkovní reklamy a úspěšně spolupracoval převážně s kulturními agenturami a organizacemi. Pod vlivem celospolečenských událostí posledních měsíců se rozhodl opustit vlastní podnikatelský projekt, společnost JAPAPROGRES s.r.o. a nyní přichází jako posila agentury DigitalAd. „Stále věřím, že kulturní segment přežije nelehké období a svoje budoucí aktivity bude nutně potřebovat podpořit nejmodernějšími komunikačními nástroji, které oblast digitálního marketingu a právě agentura DigitalAd umí nabídnout,“ dodává Pavel Vrba.

DigitalAd poskytuje kompletní agenturní služby. Vedle programatické reklamy – RTB, HbbTV reklamy nebo yield managementu se DigitalAd zabývá i OOH, televizní, vyhledávací, rozhlasovou a printovou reklamou, sociálními sítěmi i content marketingem. DigitalAd rovněž nabízí marketérům, agenturám i klientům nástroj pro plánování kampaní
Media-plan.cz

O DigitalAd, s.r.o.

Agentura DigitalAd je na trhu od roku 2017. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě digitálního věku. Kromě zkušeností a komplexnosti staví hlavně na osobním přístupu. Mezi klienty agentury patří například OKI, Albatros Media, Suzuki, Muzeum Lega, Nákupní galerie Myslbek, Europasta, Vertical Entertainment nebo Nextclinics.