Lidl zahájí v sobotu prodej antigenních testů ze slin

Společnost Lidl od soboty 20.3. zařadí do sortimentu antigenní testy ze slin, které slouží k testování osob na přítomnost koronaviru. Tímto krokem reaguje Lidl nejen na rostoucí poptávku po tomto zboží, ale současně se jedná o další krok, kterým chce přispět k boji proti koronaviru. Pro zákazníky bude testovací sada k dispozici za cenu 139 Kč. 

Jednorázový rychlotest na detekci COVID-19, který bude v prodejnách Lidl dostupný, je určen k odběru vzorku ze slin. Ten zobrazí výsledek do 15 minut, přičemž je klinická účinnost dodavatelem definována na 95,8 %. Kromě vysoké přesnosti je dalším benefitem také snadné a nebolestivé použití. Pomocí vatové tyčinky uživatel odebere stanovené množství slin, které následně promíchá v extrakční zkumavce. Ze zkumavky poté přidá tři kapky vzorku do učeného otvoru testovací kazety, kde dojde k vyhodnocení. Součástí balení testovacích sad je přirozeně podrobný návod pro správné použití včetně postupu při testování. 

„Kromě ochranných pomůcek, které jsme v minulosti zařadili do stálého sortimentu, jsme se rozhodli nyní zákazníkům nabídnout také antigenní testy. Věříme, že se nám podaří maximálně uspokojit poptávku po tomto zboží a současně pomoci v boji s koronavirem,“ uvedl tiskový mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. Nabídka antigenních testů bude aktuálně součástí stálého sortimentu a nejedná se tak o časově omezenou akci. 

Společnost Lidl vyvíjí maximální úsilí k eliminaci případné nákazy koronavirem jak u svých zákazníků, tak zaměstnanců. Kromě bezpečnostních opatření v prodejnách proběhlo také testování všech zaměstnanců v provozu, které odhalilo nákazu pouze u minimálního vzorku testovaných     (méně než 1 %). Lidl tak představuje bezpečné místo pro nákupy i zaměstnání.   

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 265 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem