RBP odstartovala komplexní elektronickou online komunikaci s klienty

Ostrava (22. března 2021) – Rychlou, bezpečnou a bezbariérovou komunikaci klientů se zdravotní pojišťovnou RBP vedle webu, call centra a standardní elektronické pošty nově posílila moderní a uživatelsky jednoduchá aplikace my213 a také nová Virtuální pobočka RBP. 

„Cílem RBP je, aby formu online komunikace začalo aktivně využívat co nejvíce našich pojištěnců, a to nejenom teď během pandemie covid-19, ale obecně v dlouhodobém horizontu. Proto jsme se zaměřili, abychom i v tomto prostřední vytvořili komplexní nabídku plnohodnotných služeb. Například vyřízení příspěvků na preventivní a bonusové programy včetně odeslání ofocených nebo naskenovaných dokladů, převod finančního bonusu na třetí osobu pro možnost slučování příspěvků, vyhledání smluvního lékaře, správu účtů rodinných příslušníků včetně prarodičů, hlášení změn údajů, elektronické podání přehledu OSVČ a celou řadu dalších tak, aby se procesy zkrátily na několik minut bez nutnosti navštívit kamennou pobočku,“ uvedl Antonín Klimša, výkonný ředitel RBP. 

Aplikaci my213 pro mobily s operačním systémem Android nebo iOS si uživatelé mohou stáhnout zdarma. Velmi jednoduché a rychlé je i získání autorizovaného přístupu. Postačí k tomu mobil s fotoaparátem, občanský průkaz, e-mail a samozřejmě jméno a adresa.    

Další komunikační online novinkou RBP je zahájení provozu Virtuální pobočky, ve které klienti řeší svoje požadavky s operátorem prostřednictvím videohovorů.    

„Virtuální pobočka je otevřena od pondělí do čtvrtka v době od 7 do 17 hodin, v pátek se její provozní doba zkrátí do 15 hodin. I v tomto případě s námi mohou klienti komunikovat a sdílet dokumenty jako při běžné návštěvě pobočky v pohodlí svého domova. Pokud se například stane, že naši operátoři budou vytíženi a klienti nebudou chtít čekat v pořadí, i tuto skutečnost umíme operativně řešit. Stačí, když nám zanechají telefonní číslo a my jim zavoláme zpět,“ doplnil Klimša.  

Pro využití Virtuální pobočky RBP stačí použít prohlížeč Google Chrome, nebo aplikaci Microsoft Teams. Podrobný návod na komunikaci prostřednictvím videohovorů je umístěn na webových stránkách RBP.

O společnosti

RBP, zdravotní pojišťovna je největší regionální zaměstnaneckou zdravotní pojišťovnou v České republice. Registruje přes 427 tisíc pojištěnců, kteří mají k dispozici 42 poboček a spolupracuje s více než 13 tisíci smluvních lékařů. Svým klientům v rámci preventivních a bonusových programů poskytuje řadu příspěvků a celoročně pro ně pořádá i celou řadu zdravotně osvětových a prezentačních akcí. RBP je členem Svazu zdravotních pojišťoven ČR. Angažuje se v rámci rozvoje inovativních lékařských postupů a projektů, podporuje prevenci a zdravý životní styl obyvatelstva a aktivně spolupracuje na řešení systémových otázek a principů českého zdravotnictví.

Více informací o službách, programech a aktivitách RBP naleznete 

na www.rbp213.cz.