Firmy si mohou otestovat, jak moc myslí na zákazníky ve srovnání s konkurencí

Praha – 25. března 2021 Manažeři a marketingoví specialisté si mohou ověřit v bezplatném online testu CX Fit Score, jak moc jejich firma vychází vstříc potřebám zákazníků. Po vyplnění dostanou výsledek včetně srovnání s konkurencí v oboru. Novinku představila největší marketingová agentura v ČR Wunderman Thompson. 

Nový nástroj CX Fit Score měří připravenost firmy v disciplíně Customer Experience. „Pozitivní zákaznická zkušenost je pro získání i udržení zákazníků často důležitější než cena,“ říká Kateřina Doležalová, CX Director v agentuře Wunderman Thompson.

Součástí testu CX Fit Score je 16 otázek, na kterých spolupracovala také výzkumná agentura Kantar. 

„Respondenti získají vhled, jak je jejich firma silná v oblastech, které mají největší dopad na Customer Experience: znalost zákazníků, prozákaznické chování, nástroje a procesy, firemní kultura a leadership,“ přibližuje Jan Ambrož, UX Director ve Wunderman Thompson.

CX test je dostupný na adrese cxfitscore.cz/cs/test a v prvních dnech po spuštění ho využily již desítky společností.

O Wunderman Thompson

Ve Wunderman Thompson inspirujeme sebevědomé značky k růstu. Pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou. Analyzujeme, měříme, automatizujeme. Soustředíme se na přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníkem a kreativní kampaně vymýšlíme na základě dat. Stojí za námi jasně měřitelné výsledky, které značkám pomáhají růst. 

Už více než 20 let jsme partnerem českým i mezinárodním klientům při řešení jejich obchodních i marketingových výzev. Naše automatizace komunikace snižuje náklady, kreativní design od nás je vždy inspirativní a námi vytvořené věrnostní programy dnes patří k největším v Česku.

Jsme mezinárodní marketingová agentura. Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20 000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce nás pracuje přes 400 a společně dlouhodobě pečujeme o Microsoft, Ford, Dr.Max, Globus, Shell, innogy nebo Komerční banku. Jsme součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě.

Pro více informací o nás navštivte www.wundermanthompson.cz nebo nás sledujte na Facebooku a LinkedInu.