Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, zajistila pro několik svých zákazníků účast v pilotním projektu Brand Indicators for Message Identification (BIMI) na Gmailu.
![](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2021/03/2021-03-26-11_30_50-mailkit-closing-the-circle-between-deliverability-and-engagement.jpg?w=685)
Jde o uzavřený test, který společnost Google spustila během loňského roku. Díky společnosti Mailkit se druhé fáze pilotu mohlo zúčastnit také několik vybraných evropských subjektů.
“Na standardu BIMI spolupracujeme se společnostmi Google, Yahoo a dalšími poskytovateli již druhým rokem a nabízíme nástroj pro přípravu a ověření nasazení BIMI. Díky tomu jsme byli přizváni ke spolupráci na pilotním projektu, do kterého jsme mohli zapojit několik našich klientů,” vysvětluje Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
Prvním subjektem ve střední Evropě, který splnil přísná kritéria certifikace, se stala společnost Astratex. E-mailové zprávy Astratexu, které budou odesílány na slovenský trh, budou v e-mailových schránkách od Gmailu označeny logem společnosti. To bude zvyšovat jejich důvěryhodnost. Vedle společnosti Astratex se do pilotního projektu díky Mailkitu zapojily také firmy jako Notino, Nivea, Westwing nebo Kiwi.
“Jsme rádi, že jsme měli možnost stát se první středoevropskou firmou, která se do tohoto pilotního projektu mohla díky spolupráci s Mailkitem zapojit. Výhodu BIMI vidíme hlavně v tom, že se díky její implementaci mohou příjemci ve zprávách lépe orientovat. Zobrazením našeho loga se navíc posiluje dlouhodobá znalost značky,” upřesňuje Karol Guláš, Chief Marketing Officer v Astratex.
BIMI je nový standard umožňující společnostem zobrazení vlastního loga u marketingových sdělení. Doposud existovalo mnoho různých řešení pro zobrazení loga, která nebyla jednotná. Společnosti zobrazování loga neměly pod kontrolou. Právě BIMI jim toto umožňuje změnit. V pilotním provozu již BIMI běží druhým rokem také na službě Yahoo! Mail. V jejím případě však zobrazení loga není podmíněno certifikací. Společnosti z celého světa využívající BIMI si díky umístěnému logu pochvalují nejen lepší orientaci příjemců ve schránkách, ale rovněž častější zobrazení značky. Nasazení BIMI také přispívá k nárůstu poměru otevření zpráv.
Standard BIMI staví na technologii DMARC pro autentifikaci e-mailových zpráv, která chrání domény před zneužitím k odesílání podvodných zpráv. Společnost Mailkit poskytuje služby související s implementací standardu DMARC a jeho monitoringem nejen vlastním klientům, ale všem společnostem, které chtějí zabezpečit domény proti zneužití.
O společnosti Mailkit s.r.o.
Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.
Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS, Wunderman Thompson či Copy General.
Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.