Kaufland říká NE dezinformacím. Připojil se k iniciativě Nelež

/Praha, 15. dubna 2021/ Kaufland patří mezi největší zadavatele mediální reklamy v České republice. Svým reklamním sdělením oslovuje širokou veřejnost.  I proto v rámci společenské odpovědnosti dlouhodobě nepublikuje svoji reklamu na dezinformačních webech. Svůj přístup nyní stvrdil připojením k iniciativě Nelež a stal se tak 100. odpovědnou firmou, která se zapojila do boje proti fake news, hoaxům a konspiračním teoriím. „Je pro nás důležité poskytovat pravdivé, důvěryhodné a objektivní informace a uvědomujeme si nebezpečí, jaké je spojeno s dezinformačními weby. Již dříve jsme proto přijali opatření, aby se naše inzerce na takovýchto serverech neobjevovala,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Vznik projektu Nelež podnítili profesionálové z oboru komunikace, médií a kreativního průmyslu. Ti věří, že iniciativa omezí šíření lživých informací a omezení inzerce na těchto serverech se stane etickou normou. 

Mezi další podporovatele projektu Nelež patří například společnosti T-Mobile, Česká spořitelna či Komerční banka. 

O společnosti Kaufland:

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 135 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.