Oborová soutěž LEMUR hlásí historický rekord

Praha, 7. dubna 2021 – Do šestnáctého ročníku prestižní oborové soutěže LEMUR – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů. To je historický rekord a nárůst oproti loňskému roku o více než 50 %. Jelikož většina projektů soutěží ve více kategoriích, dosáhl celkový počet přihlášek rovněž rekordních 325.  Projekty bude v rámci 7 hodnotitelských týmů posuzovat padesátka odborníků na firemní komunikaci a PR. Nejobsazenější kategorií je B2C a poněkud překvapivě i Media Relations. Užší nominace budou oznámeny v polovině května a vyhlášení výsledků je naplánováno na 17. června.

„Meziroční nárůst počtu přihlášek potvrzuje, že PR komunikace je nezbytná v každé době a agentury i in-house profesionálové měli v minulém roce plné ruce práce,“ říká Václav Pavelka, člen výkonné rady APRA zodpovědný za soutěž LEMUR. To, že obor PR patří spíše k vítězům krize potvrzují i interní šetření mezi členy APRA, stejně jako průzkumy mezinárodní organizace PR agentur ICCO.

Všechny kategorie letošního ročníku soutěže jsou velmi dobře obsazené. K nejsilněji zastoupeným patří již tradičně B2C (26 projektů) spolu s kategorií Media Relations (26). Velký výběr slibuje i kategorie Společenská odpovědnost a filantropie (22), Akce a události (21) či Integrovaná komunikace (17) a Technologie, IT (17).

Součástí soutěže bude, jako každoročně, také vyhlášení Tiskových mluvčích roku a udělení Ceny za přínos oboru. 

Partnery letošního ročníku jsou Česká centra, ForEvent, STEMMARK a Young Lions. Mediálními partnery se staly oborový časopis Marketing&Media a služba Protext ČTK. Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na webových stránkách soutěže. Další informace jsou dostupné i na FB profilu, Instagramu a Twitteru soutěže.

LEMUR – Česká cena za Public Relations

Profesní soutěž je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, jsou koncepční, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

O Asociaci public relations (APRA)

APRA (Asociace public relations) je dobrovolné sdružení PR agentur a odborníků v komunikaci působících na území České republiky. Vznikla jako odborné sdružení, jehož prvořadým posláním je prezentovat obor PR zejména odborné a klientské veřejnosti, všestranně kultivovat činnost agentur, prosazovat takzvanou nejlepší praxi, vytvářet prostor k široké profesní diskuzi a budovat dobré jméno oboru. APRA zároveň garantuje kvalitu nabízených služeb členských agentur prostřednictvím certifikace. Asociace dbá na dodržování etických pravidel dle Stockholmské charty a aktuálně sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na českém trhu a necelou desítku komunikačních a marketingových oddělení společností.

Označeno tagem