Hodnocení důvěryhodnosti IT tržiště – 11 příběhů o úspěchu

16.04.2021 – Jak digitální věk postupuje a pandemie nutí více podniků nakupovat a prodávat online, stále více společností, které chtějí koupit IT hardware a příslušenství, hledají optimální řešení. IT a další tržiště B2B jako taková také podléhají bližší kontrole, a to je správně.


Když dáme stranou výhody jednotlivých funkcí jakéhokoli poskytovatele online nad jiným, jedním z klíčových faktorů, které je třeba důkladně zvážit, je věrohodnost IT trhu a společnosti za ním.

Nejlepší způsob, jak posoudit důvěryhodnost IT tržiště, je naslouchat lidem, kteří ho využívají.

Co je důvěryhodnost?

Důvěryhodnost se skládá ze dvou klíčových složek: důvěryhodnosti a odbornosti.

  • Důvěryhodnost je založena spíše na subjektivních faktorech, ale může zahrnovat objektivní měření, jako je prokázaná spolehlivost.
  • Odbornost lze podobně subjektivně vnímat, ale zahrnuje také relativně objektivní charakteristiky zdroje, např. Výsledky / prokázání důkazu.

Je důležité vnímat, že hlavní vedoucí nákupu, IT kupující, prodejci a distributoři jsou lidé, kteří vědí a mohou posoudit skutečnou hodnotu pro své společnosti.

Jaké jsou jejich dlouhodobé zkušenosti?
Šetří čas a peníze?
Existují prokazatelné důkazy o úsporách po dlouhou dobu?
Lze dosáhnout úspor ve více zemích a lokalitách?
Může tržiště podporovat místní měny a podporu v místním jazyce?
Podílejí se na tržišti největší prodejci a distributoři IT a podporují jej?


Markit pomáhá mezinárodním společnostem uspět v úspoře času a peněz na nákup IT hardwaru a příslušenství od roku 2003.

Tento výběr z 11 úspěšných příběhů v oblasti nákupu IT od řady spokojených společností ilustruje důvěryhodnost společnosti Markit a důvod, proč se k řešení svých výzev v oblasti nákupu IT rozhodly využít trh IT Markit. Přečtěte si komentáře společností Danfoss, SEB, Mantu, HP, Lenovo, Ingram Micro a mnoha dalších …