Třicetkrát margheritu bezkontaktně. Služba Bolt Food slaví rok v Česku

Je tomu rok, co byla v Praze spuštěna rozvážková služba Bolt Food. Dnes je k dispozici také v Brně a Ostravě s tím, že celkem kurýři se zelenou taškou již rozvážejí jídla či potraviny z více než tisícovky restaurací a obchodů. Nejoblíbenější objednávkou je pizza, které si jeden hladový zákazník nechal dovést dokonce třicet krabic najednou. 

Prostřednictvím aplikace Bolt Food lze objednat pokrmy české kuchyně i těch světových. Ostatně každé páté jídlo si zákazníci Bolt Food nechali přivézt z pizzerie a oblíbené jsou také hamburgery (15 procent objednávek) a kebab (12 procent). Nejčastěji si lidé objednávají v pátek a v neděli večer, během ostatních pracovních dnů pak hlavně v době oběda, tedy od 12 do 14 hodin. V této denní době je přes pracovní týden vyšší poptávka po lehkých asijských jídlech a salátech, o víkendu a večerech pak zákazníci častěji objednávají kebaby, burgery a pizzy. Nezanedbatelné procento objednávek tvoří bezmasá jídla.

Kurýři Bolt Food ovšem obsluhují také vinárny, cukrárny nebo květinářství, a rozvážejí potraviny z obchodů či pekařství. Ostatně díky spolupráci s řetězcem Žabka se Bolt Food stala první rozvážkovou službou v Česku, která okamžité doručení potravin nabízela. Aplikace Bolt Food od začátku umožňovala sledovat celý proces objednávky od jejího doručení restauraci přes vyzvednutí kurýrem po zazvonění zákazníkova domovního zvonku. To se u uživatelů těší velké oblibě stejně jako okolnost, že Bolt Food typicky dováží do pouhých 25 minut. Nejobjemnější objednávku přijali v Praze a sestávala se 30 pizz v hodnotě 5.100 korun.

„Objednávání dovozu jídla se již před pandemií těšilo stále větší popularitě, v jejím průběhu se ale stalo jednou z mála možností, jak si obstarat oběd či večeři z restaurace. Počet objednávek přes naši službu se proto za poslední půlrok zvýšil o desítky procent oproti prvním šesti měsícům fungování naší služby v Česku. Ostatně tento růst vydatně podporujeme atraktivními akcemi pro zákazníky a nejlevnějším doručením na trhu, které je často zcela bezplatné. Naším ambicí totiž není jen poskytovat ty nejlepší služby našim zákazníkům, ale také podporovat restaurace v této pro ně tak těžké době,” vysvětluje Marek Maxa, Country manažer Bolt Food Česká republika.


Aplikace Bolt Food je dostupná na Google Play i App Store a lze si jejím prostřednictvím objednávat v Praze od 7 hodin do půlnoci, a v Brně a Ostravě od 9 do 23 hodin v okruhu 8 km od restaurace nebo obchodu. Jídlo je navíc možné nechat si doručit bezkontaktně. Zjednodušeně řečeno si kurýr v restauraci nechá balíček vložit do termotašky, ze které si jej zákazník sám vybere. Tašky jsou kurýry pravidelně dezinfikovány, což zaručuje nejvyšší možnou míru bezpečnosti s ohledem na probíhající pandemii.

O Boltu

Bolt je přední evropská přepravní platforma, jejímž cílem je zajistit, aby doprava ve městech byla ještě dostupnější, pohodlnější a udržitelnější. Bolt má více než 50 milionů uživatelů ve více než 40 zemích v Evropě a Africe. V současné chvíli nabízí jak přepravu auty, tak řešení z oblasti mikromobility (elektrické koloběžky a kola) a rovněž dovoz jídla nebo doručování balíčků. Společnost se v ekologickém programu nazvaném Green Plan zavázala k úplné kompenzaci emisí vzniklých při přepravě skrze aplikaci Bolt v Evropě, což přispívá ke snížení dopadu podnikání společnosti na životní prostředí.

Označeno tagem