ONLYOFFICE rozšířil možnosti svého firemního cloudu a zavádí nové tarify, přibyl i bezplatný cloud pro malé týmy

Riga, Lotyšsko / Praha, Česká republika, 21. dubna 2021 – Vývojáři ONLYOFFICE, kancelářského balíčku s otevřeným zdrojovým kódem, představili nová rozšíření cloudových služeb. Podle požadavků uživatelů se upravily tarify cloudu ONLYOFFICE. Vznikl tak nový bezplatný plán pro malé týmy a zároveň VIP cloud pro extra velké podniky a organizace, které pracují s citlivými daty. Základní podnikový tarif také získal několik důležitých aktualizací.

ONLYOFFICE cloud zahrnuje výkonné on-line editory textových dokumentů, tabulek a prezentací a platformu pro spolupráci s nástroji pro správu dokumentů, projektů, e-mailů a vztahů s klienty. To vše v jednom zabezpečeném prostoru. Cloudová služba je pro školy, neziskové organizace a přispěvatele ONLYOFFICE zdarma. S novým plánem nazvaným Startup jsou všechny základní funkce cloudu ONLYOFFICE zcela zdarma i pro malé týmy do pěti uživatelů.

Základní podnikový plán nově získal více možností správy. Novinkou je podpora protokolu LDAP pro ukládání a přístup k datům na adresářovém serveru, díky které je nyní možný snadný import uživatelů do systému. Nová verze cloudu umožňuje i SSO (jediné přihlášení) pro bezpečné ověřování uživatele, umí rychle obnovit cloudovou kancelář z dříve vytvořeného záložního souboru, ale i fulltextové vyhledávání v dokumentech, projektech a obsahu pošty.

Nový plán VIP cloud je pak určen pro mimořádně velké podniky a organizace a zároveň i pro ty, kdo působí v regulovaných odvětvích nebo potřebují pouze další úrovně zabezpečení. Je hostován na dedikovaném serveru německého poskytovatele Hetzner a spravován přiděleným správcem z týmu ONLYOFFICE.

VIP cloud umožňuje vytvoření několika portálů pro různé pobočky společnosti. Pro každého uživatele může nabídnout až 250GB úložiště. Další výhodou je možnost využívat privátní místnosti – chráněná pracoviště, kde je každý zadaný symbol šifrován pomocí standardizovaného algoritmu AES-256, a to i v případě, kdy uživatel upravuje dokumenty společně se svými spolupracovníky v reálném čase zároveň.

O ONLYOFFICE

ONLYOFFICE je open-source projekt, který je veřejně vyvíjený v rámci GitHub. Přináší bezpečnou alternativu k produktům Microsoft a Google. Za posledních 10 let vyrostl do podoby univerzální kancelářské aplikace používané více než sedmi miliony lidí po celém světě ve svých osobních počítačích, mobilních zařízeních, místních sítích a ve veřejném cloudu.

Dokumenty ONLYOFFICE jsou kancelářskou sadou obsahující editory textových dokumentů, tabulek a prezentací. Bezplatná komunitní verze je distribuována pod licencí AGPLv3. K dispozici je také placená verze Enterprise s profesionálními funkcemi (ovládání obsahu, srovnání dokumentů) s technickou podporou. Vývojáři mohou do svých webových aplikací začlenit dokumenty ONLYOFFICE pomocí Developer Edition. Verze Community či Enterprise lze používat v rámci ONLYOFFICE Workspace, open-source řešení pro produktivitu ke správě dokumentů, projektů, klientů, emailů a rozvrhů v rámci interní firemní sítě. Dokumenty ONLYOFFICE lze integrovat s oblíbenými aplikacemi pro synchronizaci a sdílení, jako jsou ownCloud, Nextcloud nebo Seafile.

Užitečné odkazy

Webové stránky — https://www.onlyoffice.com/

Zdrojový kód —  https://github.com/ONLYOFFICE/DocumentServer

Všechny dostupné integrace —  https://www.onlyoffice.com/all-connectors.aspx