Daiči Kato je novým ředitelem Panasonic TOUGHBOOK pro Evropu

Produktové inovace, provozní dokonalost a výborné pochopení potřeb zákazníků. To jsou plány nového evropského ředitele Panasonic TOUGHBOOK, Daičiho Katy.

PRAHA, 22. dubna 2021 – Společnost Panasonic jmenovala Daičiho Katu ředitelem obchodní divize mobilních řešení pro Evropu. Daiči chce stavět na 25leté pověsti značky Panasonic TOUGHBOOK jako předního výrobce odolných mobilních počítačů v Evropě a zároveň se intenzivněji zaměřit na produktové inovace a provozní dokonalost, které budou vycházet z rostoucího pochopení potřeb zákazníků.

„Naši zákazníci z podnikového sektoru, veřejného sektoru, výroby a logistiky hledají technologie, které by jim pomohly změnit způsob práce. Musí čelit široké škále výzev od měnícího se spotřebitelského chování až po radikální nové obchodní modely, nedostatek pracovních sil a překážky v investicích,“ říká Kato. „Prostřednictvím naslouchání a úzké spolupráce s těmito společnostmi a čerpáním z našich vlastních zkušeností i zkušeností našich partnerů se budeme zaměřovat na poskytování komplexních mobilních řešení, která budou na tyto potřeby reagovat.“

Daiči Kato pracuje ve vedení společnosti Panasonic již téměř 20 let. Má rozsáhlé zkušenosti s mezinárodním B2B obchodem, které získal za svého působení v Japonsku i v zámoří v Severní Americe a Evropě, kde strávil více než polovinu své kariéry. Ve společnosti Panasonic se angažoval v odděleních výroby, provozu a prodeje pro divizi mobilních řešení. 

„Značka Panasonic TOUGHBOOK si vybudovala dobré jméno díky svým inovativním, ergonomicky navrženým a odolným notebookům, tabletům a handheldovým zařízením a v této expanzi budeme nadále pokračovat. Plánujeme se však dostat mnohem dále,“ vysvětluje Kato. „Naše ucelená mobilní řešení zahrnují Gemba Process Innovation pro analýzu zákaznických procesů a návrhy nových technologických řešení; Proservices pro návrh, výrobu a podporu nasazení na míru přímo u zákazníka a Enterprise Software Solutions pro navrhování zákaznických aplikací, nástroje pro správu pro systémy Android a Windows a monitorování zařízení v reálném čase.“

Daiči Kato nastoupil do společnosti Panasonic v roce 2002 a má za sebou mezinárodní studia. Získal magisterský titul z obchodní administrativy (MBA) na vysoké škole HEC Paris a absolvoval vzdělávací programy v oblasti výkonného vedení na London Imperial College Business School a National University of Singapore Business School.

Hirojuki Nišiuma, generální ředitel společnosti Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU), se ke jmenování vyjádřil takto: „Daiči rozumí výzvám, kterým organizace čelí v této době turbulentních změn. Jeho přístup založený na třech pilířích, kterými jsou naslouchání zákazníkovi, produktové inovace a provozní dokonalost, zajistí, aby se mohli mobilní pracovníci nadále spolehnout, že řešení Panasonic zvýší jejich produktivitu a zároveň jim zaručí snadné používání s dlouhodobou perspektivou.“

O skupině Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PSCEU je evropskou pobočkou Panasonic System Communications Company, globální B2B divize společnosti Panasonic. Cílem PSCEU je ulehčit práci profesionálům a pomáhat firmám zvyšovat jejich efektivitu a výkonnost. Pomáhá společnostem získávat, zpracovávat a přenášet všechny druhy informací, jako jsou hlasová, textová a obrazová data. S přibližně 350 zaměstnanci, se zkušenými experty, se schopnostmi řízení globálních projektů a s rozsáhlou evropskou partnerskou sítí nabízí PSCEU bezkonkurenční výhody na daném trhu.

Naším cílem je, aby spolu technologie neviditelně spolupracovaly a společnosti se tak mohly soustředit pouze na úspěch. Věříme, že by technologie měly především fungovat bez potíží. Podniky uspějí, pokud se budou moc zaměřit pouze na své zákazníky a všechny technologie jim budou nápomocny jako jeden celek. Proto jsme odhodláni vyvíjet produkty a řešení, které jsou tak samozřejmou součástí způsobu práce našich zákazníků, že jsou téměř neviditelné. Je to jako koňská síla v pozadí, která pohání obchodní úspěch. 

Společnost PSCEU se zabývá pěti kategoriemi produktů:

  • Broadcast & ProAV vám umožňuje vyprávět příběh prostřednictvím vysoce kvalitních produktů a řešení, které zajišťují hladký provoz a vynikající poměr ceny a výkonu v rámci celé řady dálkově ovládaných kamer, přepínačů, studiových kamer a ENG P2HD. Řada filmových kamer modelů VariCam a EVA1 zvládá nahrávání ve 4K a HDR (High Dynamic Range). Díky tomu jsou ideálním řešením pro kino, televizi, dokumenty a živou produkci.
  • Computer Product Solutions poskytuje mobilním pracovníkům možnost pracovat kdekoli s řadou odolných notebooků Toughbook, podnikových tabletů Toughpad a elektronických systémů pro prodejní místa (EPOS). Společnost Panasonic byla v roce 2017 evropským lídrem a dosáhla tržního podílu 57 % v prodeji odolných notebooků
  • Industrial Medical Vision vyrábí aplikace pro různé segmenty včetně medicíny, biologických věd, ProAV nebo průmyslu. Produktové portfolio zahrnuje kompletní kamerové systémy a OEM kamerové systémy a vy tak můžete vidět to, co je lidskému oku téměř neviditelné.
  • Security Solutions staví na tradici poskytování záznamů CCTV v průkazné kvalitě. Zajišťuje nejvyšší kvalitu obrazu za všech podmínek díky využití vysoce spolehlivých kamer s pokročilou technologií a systémům pořizování obrazového záznamu. Můžete se tak cítit v bezpečí.
  • Visual System Solutions nabízí nejširší řadu profesionálních displejů a projektorů a umožňuje profesionálům v oblasti audia a videa svobodně tvořit. S tržním podílem 39 % je lídrem na evropském trhu projektorů s vysokým jasem (Futuresource > 5 klm FR17, 3. čtvrtletí, mimo 4K a digitálního kina).

O společnosti Panasonic

Společnost Panasonic Corporation je světovým lídrem ve vývoji řady elektronických technologií a řešení pro zákazníky v oblasti spotřební elektroniky, zařízení pro domácnost, automobilového průmyslu a B2B. V roce 2018 společnost oslavila 100 let od svého založení. Nyní provozuje 582 dceřiných společností, 87 přidružených společností po celém světě a generuje konsolidované čisté tržby ve výši 62,5 miliard EUR za rok končící 31. března 2019. Společnost se napříč všemi divizemi snaží s použitím inovací vytvářet nové hodnoty. Díky svým technologiím chce vytvořit lepší svět a lepší život pro své zákazníky. Více o společnosti Panasonic najdete na: https://www.panasonic.com/global