První krok k udržitelnějšímu bydlení. Biano spouští novou EKO kategorii

Spouštíme vyhledávač eco-friendly nábytku a doplňků do domácnosti. Biano nově nabídne alternativu i pro ty, kteří se zajímají o ekologii a udržitelné bydlení. Na webu jsme vytvořili novou kategorii, kde uživatelé jednoduše najdou alternativy nábytku a doplňků do domácnosti, které jsou šetrnější k životnímu prostředí.

Nová EKO kategorie sdružuje nábytek a doplňky z udržitelných materiálů a ekologické varianty běžných produktů. Zároveň skrz sérii článků a specializovaných kolekcí produktů doporučí konkrétní kroky, jak na udržitelnější domácnost.

“Biano pomáhá tvořit lepší bydlení lidem s různým vkusem a různým životním stylem. S Biano EKO se nechceme odříznout od těch, kteří ekologické varianty nechtějí nebo nemohou volit. Biano se nemění na ekologický vyhledávač, ale jednoduše roste, aby usnadnilo nakupování další skupině lidí,” vysvětluje content specialist Vilma Neubauerová.

Pro lepší orientaci v nabídce šetrnějšího nábytku a doplňků poslouží dva nové filtry:

Filtr udržitelný materiál

Za udržitelné materiály považujeme ty, které mají dlouhou životnost a jsou snadno recyklovatelné. Výrobky z udržitelných materiálů pomáhají šetřit primární zdroje a jejich použití je pro životní prostředí menší zátěží. Mezi udržitelné materiály řadíme například len, vlnu, konopí či masivní dřevo.

Filtr ekologické výrobky

Ekologické výrobky na Bianu představují varianty běžných produktů, které šetří energie, ale i kapsu zákazníků. Do této kategorie spadají také produkty, které napomáhají k ekologičtějšímu chování. Pod tímto filtrem uživatelé najdou například koše na tříděný odpad, indukční varné desky, sójové a včelí svíčky, solární či úsporná osvětlení, ale také kompostéry a skleníky.

Produkty do EKO sekce kategorizujeme výhradně na základě údajů, které nám poskytují partnerské e-shopy ve svých XML feedech. EKO kategorie je kromě České republiky dostupná také pro Slovensko, Rumunsko a Maďarsko. V Česku se pro novou sekci podařilo získat z významných partnerů například eshop Econea nebo Ovečkárna.

O Bianu

Biano je marketplace pro nábytek a dekorace. Patří do Product Discovery investiční skupiny Miton. Posláním projektů zařazených pod Product Discovery je šetřit uživatelům čas, peníze a stres pomocí agregace, hodnocení a porovnávání. V roce 2020 Product Discovery vygenerovalo přes 300 milionů eur v GMV a přineslo přes 50 milionů návštěv měsíčně.

Biano využívá přes 1500 eshopů, které skrz něj nabízí více než 6 milionů produktů. Firma za rok 2020 vyrostla o 70% v porovnání s předešlým rokem. Funguje v 7 zemích (Česko, Slovensko, Holandsko, Rumunsko, Maďarsko, Portugalsko, Brazílie) a v roce 2021 plánuje expanzi do dalších tří až čtyř zemí.