WeDigital hlásí nového klienta. Se značkou AXE se chystá na TikTok

AXE si vybralo WeDigital jako agenturu, která má pomoci představit nový design i rozšířené portfolio značky především mladým mužům. V květnu startuje dlouhodobá kampaň, do které se zapojí influenceři nejen na Instagramu a YouTube, ale zejména na TikToku. 

Agentura WeDigital se bude nově starat o značku AXE. V květnu spouští dlouhodobou kampaň pro Českou a Slovenskou republiku na celé portfolio značky v čele s pánskými deodoranty, která bude cílená především na mladou cílovou skupinu ve věku od 13 do 17 let. Pro její propagaci bude využívat, vedle klasických sociálních sítí jako Instagram či Youtube, i Twitch a především TikTok. „Vzhledem k tomu, že kampaň je cílená na teenagery, rozhodli jsme se pro využití TikToku jako jednoho z hlavních kanálů,” vysvětluje Stanislava Theimerová, Senior Account Manager v agentuře WeDigital. 

Influenceři jako tvůrci obsahu

Cílem kampaně je oslovit mladou cílovou skupinu v jejich přirozeném prostředí a jejich jazykem. Proto hlavní kreativy budou v rukou samotných influencerů v čele s ambasadory Martinem Hložkem a Matějem Žrebným. Kromě výstupů na své sociální sítě, poskytnou digitální assety, jež bude značka AXE dále mediálně podporovat. 

Tento trend se k nám dostal ze zahraničí a agentura na něj upozornila už minulý rok ve svém výzkumu, který se zaměřoval na spolupráci s vlivnými tvářemi ze sociálních sítích.
U nás to zatím ještě není tak obvyklé. Ale jednak u respondentů našeho výzkumu, jednak ze zkušeností našich klientů víme, že značky začínají z influencerů dělat tvůrce obsahu pro své propagační kanály. Takže se influenceři objevují na stále větším počtu reklamních nosičů,” řekla tenkrát Andrea Hurychová, zakladatelka agentury.

Do kampaně bude postupně zapojených více než 10 influencerů. Ti se ve svých kreativách budou držet hlavního claimu, který zní: “Když dobře voníš, může se stát cokoliv.” Představení produktů zakomponují do gamer videí, challengí pro své fanoušky a dalšího interaktivního obsahu, jenž je pro tuto cílovou skupinu typický. WeDigital prací pro značku AXE navíc posiluje i svoji pozici jako agentura starající se o obchodní značky Unilever. Mezi další klienty, které patří do rodiny těchto produktů se řadí Dove, Ben & Jerry’s, The Vegetarian Butcher nebo Pukka.

Prohlubující se spolupráce s dalšími klienty

Vedle těchto klientů agentura i nadále pokračuje v dlouhodobé spolupráci s pivovarem Proud, kde pomáhá tvořit vizuální identitu a obsah na sociální sítě i web. Nově se také postarají o jejich Youtube kanál. Obhájila si i spolupráci s Pilsner Urquell Brewery, kde v loňském roce, kromě sociálních sítí, pomáhá i s digitalizací zákaznické zkušenosti a nastavují i výkonnostní kampaně pro podporu prodeje. Za dva roky dokázala na sociálních sítích nasbírat přes 13 000 fanoušků.

Spolupráce pokračuje i se značkou Frisco, kde WeDigital rozšiřuje své pole působnosti. Nestará se už jen o influencery či sociální sítě značky, ale zajišťuje celkovou digitální strategii. Pro Abbott zase letos vymyslel kreativní tým WeDigital podcastovou řadu, kde moderátorka Tereza Kostková vede rozhovory s doktory o životě s diabetem. Agentura také zůstává v zastupování značky Filofax. Ta letos slaví 100 let od založení firmy a agentura jí bude pomáhat s komunikací na slovenské zákazníky – bude totiž přidávat koordinaci a zapojení i slovenských influencerů do propagace Filofaxu.