Nákup ojetého vozu z pohodlí gauče: Carvago jde po 7 měsících od spuštění s kampaní do televize

Praha 27. května 2021: Kávička, župan, gauč a pohoda. Carvago v nové kampani akcentuje klíčové výhody nákupu ojetého auta online jako např. širokou nabídku přesahující 750 tisíc vozů, detailní fyzickou kontrolu každého vozidla nebo jeho doručení až před dveře zákazníka. To vše kompletně online, a navíc s možností vrácení vozu do 14 dnů bez udání důvodů. Reklamní spoty se budou v České republice vysílat v termínu 20. 5. – 13. 6. 2021.

Carvago je inovativní služba, která během pouhých sedmi měsíců od svého spuštění výrazně mění trh s ojetými vozy. Nastavila nové standardy a zákazníkům přinesla především maximální transparentnost a nabídku kvalitních, prověřených automobilů z celé Evropy. „Čeští zákazníci si na výhody online prodeje rychle zvykli a od našeho vstupu na trhu, v říjnu 2020, registrujeme přes 2 tisíce objednávek. Každý měsíc navíc poptávka dále roste, a to v řádu desítek procent. Naším cílem je zákazníkům vysvětlit nesporné výhody, které nákup online v rámci nových standardů na trhu přináší. V dnešní době již prakticky není jediný důvod, proč by si zákazník měl kupovat auto v kamenné prodejně,” dodává Petr Dušek, marketingový ředitel evropského marketplace Carvago.com.

Strategii a kreativu kampaně zajistila agentura CZECH PROMOTION ve spolupráci s produkčním studiem Final_2. „Spot svým příběhem a laděním vyjadřuje hlavní benefity nákupu přes Carvago. Je srozumitelný, svižný a přitom navozuje pohodovou atmosféru. Akcentovali jsme pohodlí nákupu, široký výběr, prověření kvality a možnost vrácení auta do 14 dnů. V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče,“ vysvětluje Michal Novák, kreativní ředitel agentury CZECH PROMOTION.

Televizní spoty jsou připravené ve čtyřech jazykových mutacích, vedle češtiny i v němčině, slovenštině a polštině. Televizní reklamu doprovodí online kampaň. Reklama cílí na zákazníky v produktivním věku, kteří chtějí koupit ojeté auto v dobrém stavu, nechtějí se ale stresovat obíháním bazarů nebo riskovat, že se stanou obětí neférových praktik podvodníků.

Největší evropský marketplace Carvago.com si zakládá především na spolehlivosti a transparentnosti. Zákazníci mohou vybírat z více jak 750 tisíc prověřených aut z celé Evropy a všechny vozy prochází před prodejem kompletní nezávislou technickou inspekcí. Od výběru vozu až po podpis kupní smlouvy a přihlášení vozu vše probíhá online a na každý vůz služba poskytuje šestiměsíční prodlouženou záruku. Kromě toho Carvago.com poskytuje také komplexní služby, které jsou s nákupem vozidla spojené, takže je možné současně sjednat také financování, pojištění apod. Zároveň si zákazník může nechat auto doručit až před dveře svého domu a samozřejmostí je možnost vůz do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

Technické informace:

zadavatel: Carvago.com

zpracovatel: Czech Promotion s produkčním studiem Final_2

autor kreativy: Lukáš Venclík a Jan Chramosta 

režie: Lukáš Venclík

producent: Lukáš Reymar

mediatypy: televize, online a sociální sítě, direct mailing 

délka kampaně: 21. 5. 2021 – 13. 6. 2021

Odkaz na videohttps://www.youtube.com/watch?v=5dU3y6a9RAU 

Carvago, spadající do portfolia automotive skupiny EAG, je největší online autotržiště v Evropě s nabídkou přesahující 750 tisíc ojetých automobilů. Působí jak na B2B trhu, tak i v oblasti B2C, v rámci, které učinilo významný krok v digitální transformaci celého automotive retailu. Kromě prodeje ojetých aut poskytuje Carvago také veškeré doplňkové služby jako financování, pojištění, převod, technickou kontrolu, prodlouženou záruku v délce až 2 let, možnost doručení vozu až ke dveřím zákazníka s garantovanou dodací lhůtou do 15 pracovních dní a zároveň možnost vůz vrátit do 14 dnů. Aktuálně působí v celkem 8 zemích v čele s Českou republikou, Slovenskem, Německem, Francií, Beneluxem, Švédskem a Rakouskem s plány na další expanzi.

Komunikační agentura CZECH PROMOTION vznikla v roce 2006. Klientům poskytuje full servis v oboru marketingu počínaje nastavením funkční strategie až po realizace kampaní a efektivní řešení prodejních míst. Celkový roční obrat skupiny CZECH PROMOTION přesáhl v roce 2020 částku 400 milionů korun, a řadí tak skupinu mezi nejvýznamnější hráče na českém reklamním trhu.