Na vlně nových formátů: Monitora přidává do sledovaných zdrojů i české a slovenské podcasty

Praha 3. června 2021: Společnost Monitora Media, která nabízí nejrychlejší a nejobsáhlejší monitoring médií a sociálních sítí na trhu, rozšiřuje svou nabídku monitorovaných zdrojů. Nově do ní přibylo více než 2400 českých a slovenských podcastů. Služba tak reaguje na rostoucí význam podcastů v oblasti komunikace značek a potvrzuje svou pozici technologické jedničky na trhu mediálního monitoringu.

Aktuální témata, oborové trendy, nové možnosti oslovení cílových skupin. Podcasty jsou stále oblíbenějším nástrojem nejen v rámci firemní komunikace. Monitora proto zařadila do svého portfolia monitorovaných zdrojů širokou nabídku českých i slovenských podcastů. „Podcasty se v mediálním prostředí stávají významným komunikačním nástrojem. Spolu s real-time analýzou výstupů na sociálních sítích nyní můžeme klientům poskytnout komplexní mediální obraz značky, se kterým mohou dále pracovat. Zároveň snadno odhalí nové komunikační příležitosti a získají přehled o aktuálních tématech, která hýbou jejich oborem,“ doplňuje Tomáš Berger, CEO Monitora Media.

Podcasty jsou v rámci aplikace Monitora zařazeny jako další zdroj vedle tradičních médií a je v nich možné snadno a rychle vyhledávat. Přímo v aplikaci je dostupný také obrázek podcastu a audio stopa, takže jednotlivé zmínky lze přehrát v přesném čase. Podcasty doplňuje strojový přepis, u slovenských pak anotace se základními informacemi o pořadu. Do monitoringu je možné podle preferencí klienta přidat i jakýkoliv další podcast, který má k dispozici RSS feed.

Monitoring druhé generace včetně širokého záběru televize a rozhlasu
Kromě podcastů se Monitora nově zaměřila také na rozšíření monitoringu rozhlasu a televize. Služba nyní sleduje více jak 1000 televizních a rozhlasových pořadů v ČR i zahraničí a kromě mluveného slova umí také zachytit text, například jméno v popisku mluvčího. Nové je také rozhraní, systém rozpoznávání mluvčích a live zvýraznění titulků při přehrávání videa. 

Monitora Media je český technologický startup, který vznikl v roce 2015 s cílem poskytnout českému PR prostředí moderní nástroje pro analýzu a práci s daty. Letos se Monitora již podruhé dostala mezi padesátku nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě a získala ocenění Deloitte Technology Fast 50. Nabízí široké portfolio komplexních monitorovacích a analytických služeb, které neustále rozšiřuje o nové funkcionality. Pokročilé nástroje real-time monitoringu umožňují komplexní analýzy výstupů, e-mailové reporty, přehledné statistiky i monitoring sociálních sítí. Služeb Monitora Media využívá řada významných společností, mezi něž patří Transparency International, CzechInvest, Sazka, Siemens, Rohlik.cz, Ministerstvo dopravy ČR, OMV Česká republika i mnoho dalších firem, které chtějí efektivně komunikovat a vnímat informace v širším kontextu.