Do digitální marketingové agentury Advisio nastoupila nová marketingová manažerka Lada Čecháčková. Na starosti bude mít koordinaci veškerých marketingových aktivit agentury včetně HR marketingu, četných eventů agentury a organizace různých školení. Jedním z jejích hlavních strategických úkolů bude další navýšení známosti značky Advisio i mimo hranice Moravskoslezského kraje, kde má celostátně působící agentura centrálu.
Zkušenosti s marketingem sbírala Lada Čecháčková například v organizaci Tourism Authority of Thailand, která propaguje turistické atrakce v Thajsku, nebo během pořádání eventů pro různé organizace. Osm let také pracovala jako jednatelka společnosti Grex service, která podniká v oblasti velkoobchodní distribuce potravin.
Lada Čecháčková vystudovala obor Anglický jazyk pro manažerskou praxi na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a mezinárodní teritoriální studia na Mendelově univerzitě v Brně. Ke spokojenosti v práci potřebuje především pevný systém, dostatečný prostor ke kreativitě a spolehlivé kolegy. Její motto zní: „Žádný cíl není příliš vysoko, pokud jste obklopeni těmi správnými lidmi.“
Mimo práci tráví marketingová manažerka ráda čas na horách, obzvláště v Beskydech. Také se s oblibou věnuje pečení a zajímá se o včelaření. Má slabost pro thajskou kulturu a obecně ji zajímají témata rozvojových zemí.
Poznámky pro editory:Advisio je digitální marketingová agentura, která má 35 zaměstnanců a cca 150 klientů. Poskytuje full service v oblasti celého digitálního marketingu, tedy např. v oblastech jako PPC reklama, SEO, obsah na sociálních sítích, zbožové srovnávače, e-mail marketing nebo influencer marketing. Pro své klienty také připravuje komplexní marketingové a obsahové strategie. Advisio sídlí v Ostravě a klienty má po celé republice, ale i v zahraničí. V čele agentury stojí Jiří Komár a Radim Vašíček.