Společnost Mailkit, která se věnuje vytváření a správě stejnojmenné platformy pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, se stala partnerem online konference Festival of Email.
![](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2021/06/mailkit-challenges-of-global-receivers.png?w=1024)
Mailkit má na starosti část věnující se problematice e-mailingu v mnohojazyčném prostředí a to jak z pohledu odesílatelů, tak příjemců zpráv. Diskutovat se bude také o nástrahách, s kterými se musí společnosti vypořádat.
Blok přednášek otevře Jan Jelínek ze společnosti Alensa. Hovořit bude o důležitosti automatizace v e-mailovém marketingu a jak ovlivňuje business společnosti.
Do panelové diskuse se zapojí také zástupci velkých poskytovatelů – Arne Allisat za GMX/Web.de, Jakub Cel za Interia.pl, David Finger za Seznam a Marcel Becker za Yahoo.
![](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2021/06/mailkit-panel_-fresh-scent-in-20-markets-1.png?w=1024)
Společně s Veronikou Šklíbovou z Notino.cz a Pavlem Polou z Etnetera Activate vystoupí 14. června ředitel Mailkit Jakub Olexa s příspěvkem, ve kterém se budou věnovat jak problémům značek, které fungují na mnoha trzích, tak i starostem příjemců.
![](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2021/06/mailkit-ryan-phelan-1.png?w=1024)
Blok pak uzavře Martin Halama z Mailnatives svou přednáškou týkající se akvizice e-mailů na vícejazyčných stránkách.