Roland-Garros zůstane na platformách Discovery. Díky dlouhodobé dohodě s Francouzskou tenisovou federací (FFT)

 Discovery uzavřelo novou dlouhodobou multiplatformní dohodu o vysílacích právech s Francouzskou tenisovou federací, díky níž bude nadále zásobit miliony Evropanů prvotřídním tenisovým obsahem

• Partnerství utvrzuje postavení Eurosportu jako „Domova světového tenisu“ a potvrzuje tradici televizních přenosů Roland-Garros, které stanice vysílá už 35 let

• Andrew Georgiou: Jako důvěryhodnému partnerovi FFT se nám kontinuálně daří navyšovat počty diváků i intenzitu zážitků

Discovery, globální lídr na poli real-life televizní zábavy, a Francouzská tenisová federace (FFT) oznámili uzavření nové dohody, díky které budou miliony evropských fanoušků po dalších pět let zásobeny exkluzivním obsahem z francouzského grandslamu Roland-Garros. Discovery tak dostane příležitost zužitkovat jedinečné možnosti, kterými disponuje sportovní kanál Eurosport, streamovací platforma discovery+, i další z její široké nabídky free-to-air stanic. Cílem je získat pro Roland-Garros ještě více diváků na nejdůležitějších světových tenisových trzích. 

Díky nové dohodě oslaví partnerství Eurosportu a FFT v roce 2022 35. výročí. Stanice zajišťuje televizní přenosy každého ročníku Roland-Garros již od roku 1989.

Dlouhodobé partnerství ještě intenzivněji svazuje identitu Eurosportu s myšlenkami FFT. Díky Discovery se daří fanouškům předávat klíčové příběhy z každého ročníku pařížského grandslamu a doprovázet je komentáři předních tenisových expertů, jejich podrobnými analýzami a profesními příběhy, a to multiplatformní cestou zahrnující jak prostředky lineární, tak digitální. 

Andrew Georgiou, prezident Eurosportu a Global Sports Rights & Sports Marketing Services, řekl: „Náš vztah s Roland-Garros trvá mnoho let. Jako důvěryhodnému partnerovi FFT se nám během nich setrvale dařilo navyšovat počty diváků i intenzitu zážitků.“

„Naše sportovní přenosy jsou považovány za ty s vůbec nejrozsáhlejším publikem, čehož dosahujeme díky zapojení prvotřídních expertů a používání inovativních technologií. Ujednání další dlouhodobé spolupráce s FFT nás zavazuje k tomu, abychom pokračovali v zásobování milionů fanoušků po celé Evropě jedinečnými momenty a tenisovými zážitky, kterými se Roland-Garros vyznačuje.“

Gilles Moretton, prezident FFT, řekl: „Naše grandslamové partnerství s Discovery – společností s obrovským dosahem – dokazuje, že Roland-Garros má stále větší ambice na mezinárodní úrovni. Hlavním smyslem dohody je náš společný zájem na tom, abychom nadále přinášeli unikátní a autentické příběhy z Roland-Garros všem evropským tenisovým fanouškům.“

Eurosport se zavázal k původnímu obsahu, živým akcím a bezkonkurenční analýze. Díky tomu se stanici podařilo během letošního Roland-Garros rozšířit své digitální publikum. Začátkem tohoto týdne Eurosport vykazoval významný meziroční nárůst publika na svých digitálních platformách po celé Evropě (během prvních osmi dnů) s dvojciferným nárůstem streamovacích služeb v řadě zemí, včetně Polska (+ 122%), Španělska (+ 58%), Ruska (+ 35%), Spojeného království (+ 24%), Itálie (+ 23%) a Nizozemska (+ 12%).

V roce 2021 je Roland-Garros poprvé dostupné i v Dánsku, Finsku, Itálii, Norsku a Švédsku, a to díky streamovací službě discovery+. Její uživatelé i diváci Eurosportu se navíc ještě letos mohou těšit na britský Wimbledon (na 12 trzích) i celoevropské pokrytí závěrečného grandslamu US Open v New Yorku. 

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Discovery+, Food Network Kitchen a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe.