realme rozšiřuje nabídku AIoT o nové produkty a upravuje strategii

realme doplňuje svůj sortiment v segmentu AIoT o dlouho očekávané hodinky realme Watch 2 Pro, první AIoT produkt svého partnerského ekosystému vysavač realme TechLife Robot Vacuum a v následujících měsících se chystá uvést na trh také první laptop a tablet.

Praha, 16. června 2021 – realme, nejrychleji rostoucí značka mobilních telefonů, představila dva nové AIoT produkty – hodinky realme Watch 2 Pro a vysavač realme TechLife Robot Vacuum, které jsou součástí zrychlené produktové strategie AIoT na příštích pět let. Kromě odhalení nových produktů realme přiblížil také své plány na vybudování úplného AIoT ekosystému pro mladé spotřebitele.

realme vstupuje do vývojové fáze AIoT 2.0 se zdokonalenou strategií „1+5+T“

Nová strategie „1+5+T“ je vylepšením původní strategie „1+4+N“ a dále rozšiřuje ekosystém AIoT a produktové portfolio. „1+5+T“ tvoří:

  • 1 smartphone – chytré telefony realme tvoří centrum celého AIoT ekosystému
  • 5 klíčových kategorií AIoT produktů, včetně True Wireless Sterea (TWS), přenosné elektroniky, TV, inteligentních reproduktorů a notebooků
  • T v názvu označuje TechLife, otevřenou partnerskou platformu společnosti realme, jejímž cílem je podpořit inovativní a dynamické AIoT startupy sdílením vlastních prodejních kanálů a dodavatelských řetězců. TechLife se zaměřuje na tři produktové kategorie: Chytrá zábava (TV boxy, projektory, reproduktory a herní příslušenství), Chytrá péče (vysavače, čističky vzduchu nebo váhy s měřením tělesného tuku) a Chytré připojení (inteligentní zásuvky, žárovky nebo kamery)

Centrem celého ekosystému je aplikace realme Link, která propojuje jednotlivá zařízení. V budoucnu budou všechny produkty automaticky připojeny k realme Link, aby uživatelům přinesly komplexní AIoT zážitek.

AIoT je pro realme klíčovou součástí dlouhodobé vize a strategie růstu, která má změnit způsob, jakým lidé budou v budoucnu žít a pracovat. S naší novou strategií „1+5+T“ se posouváme dále do oblasti AIoT a vytváříme skutečně komplexní a vzájemně provázaný zážitek, kterým posílíme všechny aspekty moderního životního stylu dnešních mladých spotřebitelů. Abychom toho dosáhli, budeme i nadále sledovat vývoj technologií nové generace a rozšiřovat naši produktovou řadu AIoT. Budeme spolupracovat s partnery, kteří mají podobné ambice, abychom prostřednictvím naší platformy TechLife přivedli na svět další vzrušující AIoT produkty,“ říká Sky Li, CEO realme.

Johnny Chen, Global Head of Brand, doplňuje: „Věříme, že otevřená platforma napříč značkami je klíčem k vytvoření úplného AIoT ekosystému pro mladé uživatele. Naším cílem je spojit přední světové výrobce domácích spotřebičů pod jednou střechou prostřednictvím aplikace realme TechLife a rozvíjet rozsáhlou síť AIoT značek. Doufáme, že společně zdokonalíme naši AIoT nabídku, vytvoříme ucelenější zážitek pro spotřebitele a dosáhneme situace prospěšné také startupům.

realme představuje svůj dosud nejsofistikovanější produkt pro chytrou domácnost, robotický vysavač TechLife Robot Vacuum – inteligentní úklid za dostupnou cenu

Prvním zařízením uvedeným na trh pod hlavičkou TechLife je robotický vysavač Robot Vacuum. Jde o dosud nejpropracovanější produkt v kategorii chytrá domácnost, který disponuje 38 vestavěnými senzory pro bezchybný úklid. Mezi funkcemi nechybí LiDAR Smart Mapping and Navigation System, technologie používaná v navigačních systémech moderních elektro automobilů a letadel. Nejnovější verze technologie LiDAR je o 12 % přesnější než předchozí generace. Robot Vacuum zvládne po 360stupňovém skenu prostředí určit svou polohu s působivou mírou přesnosti až 98 procent.

Robotický vysavač poskytuje také super vysoký sací a mopovací výkon 3000 Pa, takže je schopen odstranit velké množství nečistot s vysokou hustotou, a přitom v tichém režimu nepřesáhne hlasitost 55 decibelů. Je vybaven rovněž baterií s kapacitou 5200 mAh, nádobou na prach o objemu 600 mililitrů a 300mililitrovou inteligentní elektronickou nádrží na vodu. Během úklidu tak uživatelé nemusí vysavač neustále dobíjet a vyprazdňovat.

Vakuový mop 2v1 byl navržen s ohledem na spotřebitele a umožňuje mu pomocí aplikace realme Link převzít plnou kontrolu nad plánem úklidu, a to včetně sloučení, rozdělení a pojmenování různých úklidových zón v domácnosti, plánování času nebo nastavení různých režimů pro každou oblast. Uživatelé navíc mohou vysavač ovládat pomocí hlasu nebo prostřednictvím Asistenta Google a Alexy.

Díky své výšce, která jen lehce přesahuje 10 centimetrů, zapadne bez problému do každého domova. Zaujme také elegantním designem a krytem z nárazuvzdorného tvrzeného skla.

realme uvádí na trh nejnovější verzi populárních chytrých hodinek, realme watch 2 Pro – osobního fitness trenéra s prémiovým hardwarem v módním designu

V návaznosti na obrovský úspěch hodinek realme, především mezi mladšími spotřebiteli, přichází značka s vylepšeným modelem realme watch 2 Pro. Díky zdokonalenému velkému barevnému displeji s úhlopříčkou 1,75 palce (4,4 centimetru) se hodinky mohou pochlubit o 56 procent větší zobrazovací plochou než předchozí generace. Displej disponuje také vysokým rozlišením 320 x 385 pixelů a špičkovým jasem 600 nitů a nedělá mu tak problém ani přímé sluneční světlo.

Chytré hodinky realme watch 2 Pro jsou spojením módy a funkčnosti a inspirují k aktivnímu a zdravému životnímu stylu. Uživatelé si mohou vybrat různé funkce pro rozmanité druhy sportů, včetně přesné GPS, monitoru SpO2, který sleduje hladinu kyslíku v krvi, monitoru srdeční frekvence a celkem 90 sportovních režimů (nárůst z původních 16). Funkce GPS je řízena duálním satelitním systémem, který umožňuje maximální přesnost určování polohy na 2,5 metru za rekordní dobu 2 sekund. Pro sledování přesné polohy tak není potřeba mobilní telefon.

Dramatickým vylepšením prošla také životnost baterie. Navzdory většímu displeji hodinky vydrží díky baterii s kapacitou 390mAh až 14 dní bez nabití. realme watch 2 Pro nabízí více než 100 různých upravených ciferníků, takže uživatelé mohou zvolit ten, který přesně odpovídá jejich jedinečné osobnosti a stylu. Ciferníky navrhl Grafflex, známý umělec a art director v designovém studiu realme, a při tvorbě vycházel z graffiti a pouličního umění.

Do řady chytrých hodinek přibyly i realme watch 2, které se téměř neliší od modelu Pro. Mají 600nitový displej i 90 různých sportovních režimů, to vše v menším balení s úhlopříčkou displeje 1,4 palce.

Je na co se těšit

Značka realme naznačila také, jak bude vypadat její první tablet, realme Pad, a notebook, realme Book, které by měly být uvedeny na trh v následujících měsících. Na vytvoření finálního modelu realme Book bude značka spolupracovat i s fanoušky.

Business realme v oblasti mobilních technologií se v uplynulých třech letech rozrostl mílovými kroky. Filozofii Dare to Leap stejně jako atributy skokového vývoje technologií a design udávající trendy oceňují mladí spotřebitelé po celém světě. Společnost realme doufá, že stejný úspěch přenese i do kategorie spotřební elektroniky a poskytne tak mladým lidem komplexnější zážitek. V budoucnu budou realme Book a realme Pad hrát důležitou roli ve strategii realme „1+5+T“ .

O značce realme 

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu.

Podle studie Counterpoint patří realme mezi top 7 značek mobilních telefonů v globálních dodávkách smartphonů ve 3. čtvrtletí roku 2020. V roce 2019 dosáhlo realme 25 millionů globálních dodávek smartphonů. Oproti předchozímu roku dosahovala společnost realme růst 808 %, což dělá z realme nejrychleji rostoucí značku smartphonů na světě ve čtyřech po sobě jdoucích čtvrtletích od roku 2019 do 2. čtvrtletí 2020. realme vstoupilo na 61 trhů po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.