Červencový Cosmopolitan představí nový koncept: redesign, nové rubriky i redakční posily

Měsíčník Cosmopolitan z portfolia mediální skupiny MAFRA je nejznámějším magazínem na světě pro generaci mladých žen z řad mileniálek i generace Z. Česká mutace časopisu aktuálním červencovým číslem odhalí svůj redesign. Kromě změn ve vizuální podobě představí také nové pravidelné rubriky a nová jména v redakčním týmu. Za novým konceptem stojí šéfredaktorka Adéla Mazánková, která do vedení titulu přišla letos v březnu. 

„Životy dospělých mileniálek jsou sice plné protipólů, ale troufnu si říct, že nás všechny pojí to hlavní: touha žít naplno. Čtenářky Cosmopolitanu jsou dívky a ženy, které vědí přesně, co se jim líbí, ale nepřestávají kvůli tomu rozšiřovat své obzory a zkoušet nové věci. Právě naopak! Nová struktura, design a především obsahová strategie Cosmopolitanu to zohledňuje – udává směr, je průvodcem i kamarádkou, co naslouchá, ale hlavně: povzbuzuje a nebojí se růst společně se čtenářkami a vzájemně se posouvat. Naší misí je nejen inspirovat, ale i vtáhnout co nejvíce mladých hlasů a talentů přímo do centra dění, do tvorby časopisu,“ říká k novému pojetí titulu šéfredaktorka Adéla Mazánková.

Nová sofistikovanější vizuální podoba měsíčníku reflektuje trendy, které sleduje cílová skupina, ale zároveň navazuje na roky vydobytou identitu brandu a neztrácí ani špetku z DNA Cosmopolitanu. 

Kromě redesignu titulu dochází také k posílení redakčního týmu. Na místo redaktorky nastoupila Anna Basiková, mezi současnými spolupracovníky nechybí designér Jan Černý, food influencerka Silvie Tiplicová nebo influencerka a podnikatelka Lucie Kratochvílová. Společně s novým týmem přibyly i nové pravidelné rubriky a změnou prošly i sociální sítě měsíčníku. 

Červencový Cosmopolitan na titulní straně představuje lokální hvězdu, zpěvačku Annet X. Ta je typickým reprezentantem nové generace mladých lidí, kteří vyrostli na internetu a učí se hledat vlastní hranice v době bez limitů. Propojuje tak svět online médií s tištěným obsahem.

Nové číslo časopisu Cosmopolitan je v prodeji od 24. června 2021.

Přílohy:

  • vizuál titulní strany časopisu Cosmopolitan (červenec 2021)
  • foto: šéfredaktorka časopisu Cosmopolitan Adéla Mazánková

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.