Vyměňte čekání za zábavu a odpočinek. Letiště Praha otevírá nový salonek

Praha, 30. června 2021 – Oáza klidu v jinak rušném terminálu a také soukromí a pohodlí před odletem. To vše cestujícím nabídne nový letištní salonek FastTrack Lounge pod značkou Letiště Praha, který se široké veřejnosti otevře od července ve veřejné části na druhém terminálu. Návštěva v salonku je včetně občerstvení a průchodu přes samostatnou bezpečností kontrolu. 

„Naším cílem je cestujícím usnadnit a zpříjemnit cestu letištěm před odletem. Pobyt v salonku tak zajistí jedinečný benefit pro náročnou klientelu. Nabízí pohodlí a komfort při čekání na odlet v příjemném prostředí s profesionální individuální péčí personálu salonku,“ říká Jakub Puchalský, člen představenstva Letiště Praha.

Klientům je navíc k dispozici široká nabídka denního tisku a magazínů, TV a bezdrátové internetové připojení zdarma a sprchy. Salonek je připravený i pro malé návštěvníky, kteří mohou využít dětský koutek. V nabídce je také privátní salonek pro obchodní setkání a jednání, který si lze zarezervovat a přikoupit. 

Samostatný vstup do salonku stojí 850 korun. Zvýhodněné vstupné nebo volný vstup budou mít klienti smluvních partnerů Letiště Praha. Služby nového salonku, který je umístěný ve veřejné části Terminálu 2, mohou využít také cestující, kteří si zakoupí vstup přímo na místě. Děti do čtrnácti let mají slevu 400 korun, vstup zdarma je pak pro děti do tří let. Klienti smluvních partnerů mají zvýhodněné ceny na všechny letištní prémiové služby: odbavení Private Check-in Service, Meet and Assist a VIP Parking.

DALŠÍ SLUŽBY SALONKU

PRIVATE CHECK-IN SERVICE 

Služba zajišťuje individuální proces odbavení, včetně zavazadel. Klient se dostaví na přepážku informací v odletové hale, kde předá agentovi cestovní doklady a zavazadla a pak pokračuje do pohodlí salonku. Agent vyřídí všechny procesy odbavení a doručí klientovi cestovní dokumenty přímo do salonku. Cestující pak následně při odchodu k odletu prochází FastTrack bezpečnostní kontrolou k odletovému východu. Službu je nutné objednat 24 hodin před odletem a vztahuje se pouze na odlety z Terminálu 2 v rámci schengenského prostoru. 

MEET and ASSIST 

Služba zajišťuje komfortní a hladký průchod letištěm, klienta doprovodí agent VIP služeb z odletové haly až k letadlu a zajistí potřebnou asistenci. Součástí služby je i možnost asistovaného nákupu v duty free obchodech. Službu je nezbytné rezervovat 24 hodin před odletem. Nelze ji objednat samostatně. 

VIP PARKING 

Parkovací stání přímo u terminálu poskytuje možnost velmi rychlého průchodu k odbavení a následnému využití salonku FastTrack Lounge. Klient neztrácí svůj čas a užívá si maximálního pohodlí. Vztahuje se i na dlouhodobé parkování. Kapacita VIP parkovacích míst je omezena, službu je nutné rovněž objednat minimálně 24 hodin předem.