Objednat i zaplatit bagety QR kódem. Qerko spouští spolupráci s Bageterie Boulevard

Praha, 1. července – Startup Qerko se po znovuotevření restaurací těší velkému zájmu ze strany restaurací i zákazníků. Nyní spouští pilotní projekty také s Bageterií Boulevard v Karlíně a Edenu. Zákazníci zde mohou aplikací objednávat i platit, přičemž k objednávce přes Qerko nad 150 Kč, což je vlastně cena klasického menu, dostanou oblíbený ledový čaj zdarma. Covid-19 toho změnil v gastronomii opravdu hodně a zdá se, že i do tohoto odvětví pomalu přichází velká digitalizace. Qerko přináší revoluci v placení a v některých případech, kdy se to hodí, jako například právě v Bageteriích, i v objednávání. Navíc je zelené, bezpečné, jednoduché a okamžité.

“Qerko skvěle doplňuje služby, které již zákazníkům nabízíme. Nejvíce usnadní život lidem, jež přijdou ve špičce, protože si mohou objednat přímo z aplikace, a nemusí tedy vůbec čekat žádnou frontu. Popřípadě si mohou objednat i rovnou z kanceláře. Poté už jen přijde upozornění, že objednávka je připravena a zákazník si ji vyzvedne,” říká Stanislav Novotný, provozovatel Bageterie Karlín a Eden.

Rychle a efektivně

Qerko slouží především jako nejpohodlnější forma zaplacení útraty v gastro podnicích. Žádné dohromady nebo zvlášť či postávání u pokladny – vše přehledně, okamžitě a přímo od stolu. Díky tomu, že Bageterie Boulevard není klasická restaurace s obsluhou zde aplikace získala další rozměr. Zákazníci si v ní mohou jídlo objednat odkudkoliv a po obdržení notifikace si ho v Bageterii jednoduše vyzvednout. Ušetří to čas hlavně během špičky – tedy převážně v době obědů, kdy je v podnicích největší nápor.

Qerko však není pouze aplikace pro placení či objednávky, ale umí toho daleko víc. Jednou z funkcionalit jsou i věrnostní programy či jiné slevové akce. Společně se spuštěním Qerka, všichni zákazníci Bageterie, kteří přes aplikaci utratí více jak 150 Kč, získají ledový čaj automaticky zdarma – žádné zadávání kuponů či uplatňování akce jinou formou.

“Qerko vzniklo, aby ušetřilo čas obsluze i zákazníkům a zároveň bylo nejpohodlnější formou placení. A to se nám podle našich dat velice daří. Nejvíce je to právě vidět v době obědů, kdy některé restaurace díky digitalizaci a automatizaci placení dokážou obsloužit o dost více zákazníků. V BB však posouváme Qerko ještě o něco dál, jelikož se jedná o tzv. exprès gourmet, kde si zákazníci objednávají u pokladny či u dotykové tabule, tak nyní umožňujeme objednávky i přes naší aplikaci. Ať už je to z vaší kanceláře nebo od stolu přímo v BB je jedno. Vše je bezkontaktní, hygienické a bez zbytečného postávání ve frontě či u pultu, protože až bude objednávka připravena, tak dostanete notifikaci,” vysvětluje Lukáš Kovač, spoluzakladatel a CEO Qerko.

O Qerku

Qerko je revoluce v gastronomii. Mobilní aplikace umožňuje zákazníkům pomocí QR kódu okamžitou úhradu útraty v restauraci. Každý může platit to, co měl. Už žádné dohromady či zvlášť a poprosím vás k pokladně. Obsluha má více času na samotný servis a ušetří čas strávený kasírováním. Qerko umožňuje svým podnikům skutečně poznat své zákazníky, odměnit je za věrnost a motivovat je k návratu. Data o platbách Qerko transformuje do vhledu restaurací o zákaznickém chování a CRM systému, ze kterého je jednoduché automatizovaně naplánovat kampaně na segmenty zákazníků na základě jejich nákupního chování. To vše, aniž by bylo narušeno soukromí uživatelů. Oproti platbě kartou dostává obsluha i větší spropitné. Služba je napojená přímo na pokladní systém, takže se veškeré platby propisují přímo do pokladny a obsluha je vidí. Navíc se při platbě přes aplikaci netisknou zbytečné účtenky. Qerko je rychlé, efektivní, bezpečné a zelené