Praha (3. srpna 2021) – Hello bank! přináší nový rozměr do jednoho ze svých vlajkových produktů. Hello spoření, které se v Česku řadí mezi nejlepší spořicí účty s dlouhodobě stabilním zhodnocením úspor pro drobné střadatele, se stává aktivní součástí programu „Hello Země“, ve kterém se banka soustředí na společensky odpovědné aktivity a projekty podporující trvale udržitelný rozvoj. Díky faktickému navýšení úrokové míry Hello spoření o 0,05% tak banka na podzim rozdá více než 2 miliony korun na udržitelné projekty vybrané zaměstnanci a klienty.
Hello bank! přichází s novinkou, která se pozitivně dotýká jejího spořicího účtu a otevírá jiný pohled na přínosy spoření. Klientům bude banka i nadále úročit jejich vklady na Hello spoření jednou z nejvýhodnější úrokových měr ve výši 0.60% ročně (pro vklady do 200 tis. korun), nicméně na konci srpna úrokovou míru fakticky navýší na 0.65% ročně.
Takto vypočítané dodatečné peníze ve výši 0.05% ze všech úročených vkladů k 31.8. 2021 pak banka věnuje na podporu společensky prospěšných projektů, které vybrali zaměstnanci banky a o výši podpory rozhodnou nyní sami klienti. A to nejen svými vklady, ale přímo i hlasováním o vítězi a reálném rozdělení celkové darované částky mezi jednotlivé projekty. Hlasovat může každý majitel Hello spoření v internetovém bankovnictví až do 10. 9. 2021.
Do finále zaměstnanci banky poslali těchto pět projektů: D.O.M.A., Návštěvy POTMĚ, Přístup k půdě pro drobné ekologické zemědělce, Sázíme budoucnost a VR Vitalis. Výsledky hlasování klientů i celkový objem financí oznámí banka v týdnu od 20. září.
Celý záměr více přibližuje Gabriela Pithartová, Marketing & Engagement Director Hello bank!: „Přemýšleli jsme, jak jednoduše propojit svět finančních produktů se společenskou podporou různých udržitelných projektů. Vedle našich dlouholetých charitativních aktivit jsme hledali způsob jak pomáhat společně s klienty a díky nim. Hello spoření nám přišlo jako ideální klíč – běžným lidem přispívá férovým zhodnocením jejich úspor v podobě 0,60% ročního úroku a zároveň jim díky dodatečným 0,05 % dává do ruky nástroj jak jednoduše pomoci a být prospěšným celé společnosti.“
Gabriela Pithartová doplňuje, jakým způsobem jednotlivé projekty Hello bank! vlastně vybrala: „Na začátku bylo skoro 240 projektů přihlášených do letošních Cen SDGs, které každoročně pořádá Asociace společenské odpovědnosti. Díky našemu partnerství jsme z nich mohli vybrat kandidáty nejbližší našemu přesvědčení a tomu, jak chceme naplňovat strategii udržitelnosti i společenské prospěšnosti. V této fázi jsme pak zapojili naše zaměstnance, kteří vybrali 5 finalistů. A nyní jsou na řadě naši klienti, kteří svými hlasy ovlivní rozdělení financí mezi tuto pětici.“
Program „Hello Země“, jehož první vlaštovkou je Hello spoření prospěšné všem, podpoří banka i mediální kampaní. Ve spolupráci s kreativní agenturou Ogilvy připravila 20vteřinový TV spot ze série komunikačního konceptu „Goodbye & Hello“, který v srpnu poběží na stanicích skupiny Nova. Vše doplní online reklama a komunikace na sociálních sítích.
K odstartování celého dlouhodobého programu „Hello Země“ si banka Hello spoření vybrala zcela logicky. Již od samého začátku si zakládá na vizi dlouhodobě stabilního zhodnocení úspor klientů, a to se zajímavým úročením, bez dalších podmínek a poplatků, bez rozdílu pro nové i stávající klienty. Spořicí účet se díky tomu těší velké oblibě a odnesl si ocenění Finparády v roce 2020 i bronz v soutěži Zlatá koruna 2021. A Hello bank! věří, že rostoucí zájem českých spotřebitelů o spoření ve spojení s atraktivní nabídkou úročení a dodatečným bonusem pro dobrou věc, bude pro mnoho lidí motivací. Čím více totiž lidé budou spořit, tím vyšší bude celospolečenský přínos a podpora užitelných projektů.
Více informací na
https://www.hellobank.cz/ucty/sporici-ucet
https://www.hellobank.cz/hello-zeme
O BNP Paribas Personal Finance
Přední poskytovatel osobních půjček ve Francii a v Evropě BNP Paribas Personal Finance je stoprocentní dceřinou společností skupiny BNP Paribas, která působí ve třiceti zemích a zaměstnává téměř 20 tisíc lidí.
Prostřednictvím svých obchodních značek, jako je Hello bank!, Cetelem, Findomestic v Itálii nebo AlphaCredit v Belgii, nabízí kompletní škálu osobních půjček v prodejních místech včetně prodejců automobilů nebo přímo ve svých centrech vztahů se zákazníky či na internetu. V Bulharsku, Francii, Německu a Itálii tuto nabídku ještě doplňují pojišťovací a spořicí produkty. Díky svým zkušenostem s prodejem úvěrových produktů a integrovaných služeb přizpůsobených obchodním a komerčním cílům partnerů BNP Paribas Personal Finance vyvinula strategii aktivního partnerství s obchodníky, výrobci a prodejci automobilů, on-line obchodníky a finančními institucemi (banky a pojišťovny) a je rovněž předním specialistou v oblasti zvyšování finanční gramotnosti a šíření osvěty ohledně bezpečných úvěrů.
Skupina BNP Paribas patří mezi přední evropské banky s celosvětovým dosahem. Působí v 75 zemích světa a zaměstnává více než 190 tisíc lidí, z toho přibližně 146 tisíc v Evropě. Skupina se zaměřuje především na domácí trhy a mezinárodní finanční služby (sítě retailového bankovnictví a finanční služby zastřešuje divize retailového bankovnictví a služeb) a na korporátní a institucionální bankovnictví, které slouží klientům z řad velkých korporací a také institucionálním investorům. Skupina pomáhá svým klientům (jednotlivci, sdružení, podnikatelé, malé firmy, korporátní a institucionální klienti) realizovat projekty s využitím řešení od financování přes investování či úspory až po pojištění. V Evropě skupina působí na čtyřech domácích trzích (Belgie, Francie, Itálie a Lucembursko) a BNP Paribas Personal Finance je jedničkou ve spotřebitelských úvěrech. Svůj model integrovaného retailového bankovnictví skupina rozvíjí ve Středomoří, Turecku, východní Evropě a prostřednictvím rozsáhlé sítě také na západě USA. V oblasti korporátního a institucionálního bankovnictví a mezinárodních finančních služeb zaujímá čelní místo v Evropě, má silné zastoupení v Jižní a Severní Americe a prožívá rychlý růst v Asii a Tichomoří.