Známé tváře českého sportu a prémiový obsah. O2 spustilo komunikační kampaň My jsme sport!

5.8.2021 – Operátor O2 se od srpna zaměří na komunikaci digitální televize O2 TV. Špičkoví sportovci, nejlepší přenosy a začátek nové sezóny. Právě o tom je nová kampaň, ve které se objeví kompletní ambasadorský tým O2 TV. Kampaň reaguje rovněž na významné rozšíření sportovního obsahu, díky kterému se diváci O2 TV mohou nově těšit na stovky atraktivních přenosů z Ligy mistrů UEFA, německé Bundesligy, italské Serie A a také španělské La Ligy. Hlavní tváří reklamního spotu se stal Petr Čech, jeden z nejúspěšnějších brankářů všech dob.

Fanoušci se budou v příštích týdnech na internetu, v televizi, outdooru i v tištěné inzerci setkávat rovněž s dalšími ambasadory Karolínou Plíškovou, aktuálně sedmou nejlepší tenistkou světa, Makhmudem Muradovem, elitním UFC zápasníkem, nebo hokejovým brankářem Sašou Salákem. Nejslavnější zástupci českého sportu budou také přinášet na sociální sítě exkluzivní vlogy přímo ze zákulisí, pravidelné rozhovory či zajímavé ohlasy.

„Zkoordinovat takto vytížené hvězdy do kampaně O2 TV – MY JSME SPORT nebylo úplně snadné. Například Petr Čech nemohl kvůli pandemii do České republiky, tak jsme za ním museli vyslat štáb do portugalského Lisabonu a na natáčení dohlížet přes video. Některá focení a natáčení jsme domlouvali za pochodu přímo na letišti, když se nám ambasadoři vraceli z turnajů,“ prozradil David Daneš, marketingový ředitel O2.

.

„Bylo to vlastně poprvé, co jsem natáčel reklamní kampaň s virtuální 3D postavou. Musím přiznat, že mi to přineslo další zajímavou zkušenost. Jsem hodně zvědavý, jak se spot bude fanouškům líbit,“ uvedl Petr Čech, současný poradce sportovního a technického úseku fotbalové Chelsea.

Kreativní koncept: Free Andy agency

Kreativní tým: Ondřej Křišťan, Jan Štěrbák

Režisér: Dano Dekan

Fotograf: Ondřej Pýcha

Filmová produkce: JetLag

Postprodukce: ALIEN studio, s.r.o.

.
Kampaň O2 TV – My jsme sport1219 kB
Kampaň O2 TV – OOH, Brumlovka297 kB
Kampaň O2 TV – My jsme sport – Petr Čech952 kB
Kampaň O2 TV – My jsme sport – Karolína Plíšková1372 kB
Kampaň O2 TV – My jsme sport – Mach Muradov862 kB
Kampaň O2 TV – OOH, Petr Čech62 kB
Focení – Petr Čech1869 kB
Focení – Mach Muradov4727 kB
Focení – Saša Salák3263 kB

O O2 TV

Počet služeb některého z tarifů O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 31. březnu 2021 celkem 563 tisíc včetně zákazníků, kteří využívají měsíční balíčky O2 TV Sport Pack online a O2 TV HBO a Sport Pack. Za rostoucím zájmem o digitální televizi stojí především její unikátní funkce, jako jsou výběr ze souběžně hraných zápasů, výběr úhlů kamer nebo možnost sledovat kompletní televizní nabídku až sedm dní zpětně.