Huawei FreeBuds 4 opanovala slepý test sluchátek! Uživatelé ocenili zejména kvalitu zvuku a poměr cena – výkon

Nová sluchátka FreeBuds 4 od Huawei ovládla slepý uživatelský test, v němž změřila síly se dvěma největšími konkurenty (Samsung a Apple). Průzkum společnosti Ipsos, jehož se zúčastnilo 200 respondentů, ukázal, že uživatelé ve většině případů nejvíce oceňují právě nová true-wireless bluetooth sluchátka Huawei. Zapůsobily na ně jejich pohodlnost, špičková kvalita zvuku i příjemná cena.

Společnost Ipsos testovala mezi dvěma stovkami uživatelů (věk 15-45) v Praze a Brně troje sluchátka – Huawei FreeBuds 4, Apple Airpods 2 a Samsung Galaxy Buds Live. Účastníci průzkumu měli po celou dobu zakryté oči a hodnotili pohodlnost sluchátek, kvalitu poslechu a na závěr poměr kvality s cenou.

Z hlediska pohodlnosti se FreeBuds 4 ještě zvládly vyrovnat Airpods, v dalších kategoriích už ale zvítězily nové pecky od Huawei. „Při přímém srovnání tří sluchátek, to znamená pokud by spotřebitelé měli vybrat nejlepší sluchátka z hlediska kvality zvuku, byla Freebuds 4 vybrána jako signifikantně nejlepší,“ komentuje výsledky průzkumu Jan Staněk z agentury Ipsos.

Při hodnocení zvuku se uživatelé soustředili na kvalitu zvuku obecně, dále na zřetelnost detailů, přenos rytmu a basové tóny. Ve všech čtyřech podkategoriích vyhodnotili uživatelé za jedničku Huawei FreeBuds 4, čímž potvrdili prvotřídní kvalitu nových sluchátek.

FreeBuds 4 si vedla nejlépe zejména v přenosu rytmu, díky kterému by po nich sáhlo 90 % zúčastněných (Airpods 81 %, Galaxy Buds 58 %). Sluchátka od Huawei nenašla přemožitele ani při porovnávání kvality zvuku (89 % oproti Airpods s 82 % a Galaxy Buds s 49 %) a zřetelnosti detailů (87 % oproti Airpods s 80 % a Galaxy Buds s 49 %). Při hodnocení basových tónů se pak FreeBuds 4 umístila na první příčce těsněji (78,5 % oproti Airpods s 78 % a Galaxy Buds s 43 %).

Zajímavé bylo také porovnání z hlediska ochoty uživatelů pořídit si sluchátka při zjištění jejich ceny (stále naslepo). Zatímco bez ceny by si FreeBuds 4 pořídilo 72 % dotázaných (konkurence 67 % a 27 %), po odhalení cenovky by se ke koupi sluchátek Huawei přiklánělo solidních 51 % (konkurence spadla na 29 % a 14 %). „Cena 3 500 Kč je velkou konkurenční výhodou Huawei Freebuds,“ potvrzuje Jan Staněk z Ipsos.

Pokud tedy shrneme výsledky velkého uživatelského testu, mezi dotázanými jednoznačně zvítězila sluchátka Huawei FreeBuds 4. Důvody? „Podle posluchačů umožňují nejlépe slyšet a procítit rytmus, přinášejí nejvyšší kvalitu zvuku, zároveň zvuk nejzřetelněji přenášejí a umožňují nejlépe slyšet zvukové detaily. A v neposlední řadě bodují nejlepším poměrem cena výkon,“ sumarizuje Jan Staněk.

FreeBuds 4 až do 15. srpna se slevou 700 Kč

Díky skvělému zvuku a mnoha revolučním technologiím jsou sluchátka FreeBuds 4 v porovnání s konkurencí výrazným krokem kupředu. Pyšní se výrazně vylepšeným potlačením okolního hluku, jsou pohodlné jako nikdy předtím, nabízejí fantastický zvuk a skvělou konektivitu. 

Maloobchodní cena FreeBuds 4 byla pro český trh stanovena na částku 3 499 Kč. V rámci jejich uvedení do prodeje ale až do 15. srpna 2021 běží speciální prodejní akce, kdy si je zákazníci budou moct pořídit se slevou 700 Kč jen za 2 799 Kč. Sluchátka jsou dostupná v e-shopu HUAWEI STORE (huawei.cz), v HUAWEI EXPERIENCE STORE na Chodově a u běžných partnerů Huawei.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 33letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.