V centru Brna se otevírá první dvoupatrová prodejna Lidlu

V pondělí 30. srpna otevírá společnost Lidl atypickou novou prodejnu na Malinovského náměstí v centru Brna, kterou zákazníci naleznou na okraji pěší zóny v OD Centrum. Jedná se o funkcionalistickou budovu architekta Vladimíra Karfíka z let 1930-1931, která je od roku 1988 památkově chráněná. Zároveň se jako první prodejna v tuzemsku bude pyšnit prodejní plochou umístěnou ve dvou patrech. První den otevření této brněnské prodejny je spojen s podporou ZŠ a MŠ Brno.  

Celkově již patnáctá prodejna v Brně přinese zákazníkům na prodejní ploše o velikosti přes 700 m2 široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí prodejny je také pekárna, díky které naleznou návštěvníci širokou nabídku čerstvého pečiva. Kromě rozsáhlého sortimentu přináší nová prodejna také benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

Zajímavostí při vzniku této prodejny je fakt, že z důvodu umístění prodejny v centru města, bylo nutné využít při vybavování prodejny vrtulník. „Díky nové prodejně v OD Centrum si budou moci zákazníci nakoupit v samotném centru města. I přes menší prodejní plochu zde naleznou širokou škálu našich produktů, které budou rozprostřeny do dvou pater prodejní plochy. Jedná se o první takovou prodejnu Lidlu v tuzemsku“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. 

První den otevření nové prodejny v Brně je spojen s podporou Základní a Mateřské školy Brno, nám. 28. října 22.  V pondělí ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl instituci daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Vybrané peníze budou využity na nákup herních prvků pro děti.  

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. 

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 277 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem