Better navázal spolupráci s tradičním českým výrobcem interiérových dveří a zárubní SOLODOOR

1. září 2021, Sušice – Společnost SOLODOOR, jedna z největších českých firem zabývající se výrobou interiérových dveří a zárubní, si na posílení značky najala digitální kreativní agenturu Better. 

SOLODOOR a.s. funguje na českém trhu od roku 1997. Jde o nástupnickou organizaci divize Dřevařské výroby SOLO Sušice, a.s. Firma úspěšně expanduje na zahraniční trhy, silnou pozici v současné době zaujímá ve střední a východní Evropě. 

Digitální kreativní agentura Better bude společnosti SOLODOOR pomáhat se strategickým budováním značky. V dílně Betteru nyní vzniká komunikační a marketingová strategie, která se zaměří především na komunikaci s koncovými zákazníky. 

“Ve strategii značky primárně vyzdvihujeme péči o zákazníka, který si dveře vybírá jednou / dvakrát za život. Komunikačně stavíme na tom, aby měl zákazník k dispozici jednoduchý návod, jak si dveře do vysněného domova vybrat,” uvádí account manažerka Betteru Karolina Krulová. 

Agentura bude následně pomáhat s nastavením B2B komunikace. Better zároveň připravuje koncept nového webu společnosti SOLODOOR. 

Better

Better je česká agentura, která se věnuje strategickému marketingu a pomáhá značkám uspět online i offline. Klienti mají v Betteru dlouhodobého a spolehlivého partnera, který dělá věci smysluplně, kreativně a odborně. A to už od roku 2005.

SOLODOOR

SOLODOOR a. s., český výrobce interiérových dveří a obložkových zárubní, vyrobí za rok více než 180 000 dveří a 80 000 zárubní, čímž se řadí mezi největší výrobce na trhu. Je držitelem osvědčení „CZECH MADE“ a označení „Ekologicky šetrný výrobek“. Kromě široké škály produktů nabízí také poradenství a odbornou montáž s pětiletou zárukou na své zboží.

Společnost vznikla před 24 lety, přičemž její kořeny sahají hlouběji do historie dřevařského průmyslu v Sušici, která se celosvětově proslavila výrobou sirek. S více než 220 zaměstnanci patří mezi největší zaměstnavatele v regionu. Výrobky SOLODOOR najdete ve 13 franšízových prodejnách, cca v 80 prodejních studiích či zalistované v nabídce hobbymarketů a také v síti prodejen stavebnin po celé České a Slovenské republice. 

Společnost využívá nejmodernějších německých a italských technologií, díky kterým vyrábí dveře a zárubně s unikátní oblou hranou a v exkluzivních povrchových úpravách, jež nemají na trhu konkurenci.