Společnosti Discovery a Tennis Australia prodloužily své partnerství o další dekádu, Australian Open zůstane na platformách Discovery

  • Discovery Sports si zajistila výhradní vysílací práva na Australian Open až do roku 2031
  • Společnost tak prodloužila s Australian Open partnerství, které začalo v roce 1995
  • Andrew Georgiou: „Partnerství s Tennis Australia nám umožňuje využít sílu všech našich platforem; free-to-air, placených i digitálních; k rozšíření a větší diverzifikaci diváků Australian Open“

Společnost Discovery Sports dnes oznámila uzavření nové dohody s organizací Tennis Australia na živé a exkluzivní vysílání turnaje Australian Open na celoevropské bázi až do roku 2031. 

Dlouhodobá dohoda, která nabyde platnosti v roce 2022, zahrnuje všechna lineární a digitální vysílací práva a prodlouží partnerství Eurosportu s prvním grandslamem zahajujícím tenisovou sezonu o více než 25 let od jeho prvního vysílání v roce 1995. 

V rámci desetileté smlouvy Discovery využije všechny své oblíbené globální kanály, platformy a značky včetně Eurosportu a streamovací platformy discovery+ (Domov zábavy z reálného života), aby přinesla Australian Open širšímu počtu diváků. Kromě prvotřídního tenisu Discovery ve spolupráci s Tennis Australia vytvoří širokou škálu lifestylového a zábavného obsahu s cílem vyprávět více příběhů nejen z dění na kurtech, ale i mimo ně. Společnost Discovery, známá po celém světě díky vysílání zábavy z reálného života i non-fiction obsahu z různorodých oblastí, jako je Domov, Dobrodružství, Cestování, Jídlo, Příroda, Životní prostředí a Věda, se bude ve spolupráci s Tennis Australia snažit zapojit všechny své diváky, aby podpořila růst turnaje v příštím desetiletí. 

Eurosport rovněž získá výhradní vysílací práva na turnaje předcházející Australian Open, včetně Adelaide International ATP Tennis Tournament, na celoevropské bázi, které znamenají pro mnoho světových hráčů zásadní zápasovou přípravu před samotným Australian Open v Melbourne.

Andrew Georgiou, President of Sports, Discovery, řekl: “Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s Tennis Australia a prohlubovat naše partnerství během tohoto klenotu tenisové sezony. Máme za sebou dlouhou historii v poskytování špičkového tenisového pokrytí širokému publiku, které si vychutnává grandslamové turnaje na našich kanálech, na nichž mohou diváci sledovat všechny důležité příběhy na hřišti i mimo něj, a to na jakékoliv platformě, kterou si diváci pro sledování turnaje zvolí.

Díky nové dlouhodobé spolupráci s Tennis Australia dokážeme oslovit nové publikum s využitím široké škály globálních kanálů, platforem a značek, včetně Eurosportu a streamovací platformy discovery+.”


Craig Tiley, CEO, Tennis Australia, a ředitel turnajů na Australian Open, doplnil: “Již více než 25 let nám Eurosport pomáhá přinést to nejlepší z Australian Open do Evropy a my jsme potěšeni, že můžeme toto partnerství s dlouhou historií prodloužit a rozšířit. 

Těšíme se na to, že přineseme naše inovativní pokrytí prostřednictvím bezplatných i placených kanálů Eurosport a Discovery a několika online platforem a budeme vyprávět příběhy hráčů na kurtu i mimo něj, a to nejen v lednu, ale po celý rok.“

V roce 2021 sledoval Australian Open na Eurosportu Playeru rekordní počet diváků, kdy byl zaznamenán 36% nárůst spuštění videí oproti roku 2020 a 84% nárůst v počtu sledovaných minut oproti roku 2020. Významný nárůst unikátních návštěvníků digitálních platforem Eurosportu (+61 % vs. 2020) byl během Australian Open zaznamenán zejména v Británii (+244 % vs. 2020), Itálii (+90 %), Německu (+53 %) a Španělsku (+25 %)

V tuto chvíli Discovery vysílá na celoevropské bázi (kromě Velké Británie a Irska) turnaje US Open na Eurosportu i discovery+

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Discovery+, Food Network Kitchen a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe.