Česká firma, která se specializuje na digitální transformaci firem skrze platformu Salesforce, ohlašuje vstup na slovenský trh. Enehano má za sebou úspěšné zakázky pro rychle rostoucí startupy Productboard či Kiwi.com a také velké projekty digitální transformace v tuzemských bankách a pojišťovnách, jako je ČSOB Pojišťovna, Equa Bank nebo Zonky. Své silné businessové i technologické know-how nyní Enehano nabídne i firmám a startupům na Slovensku.
Enehano Solutions vyrostlo za posledních 5 let v 70členný tým, který implementuje do rychle rostoucích menších firem i korporací cloudovou platformu Salesforce, a pomáhá jim tak s digitalizací i automatizací firemních procesů, obchodu, marketingu nebo zákaznického servisu. Kromě Česka má Enehano za sebou zakázky pro firmy z USA, Německa nebo Švédska. Slovensko je však první zemí, do které firma plnohodnotně expanduje.
„Právě na Slovensku cítíme aktuálně velký hlad po digitální transformaci a zároveň nedostatečnou penetraci trhu službami Salesforce. Chybí zejména zkušené firmy a lidé, kteří by implementovali Salesforce pro slovenské banky a pojišťovny,“ říká Jiří Mach, CEO Enehano Solutions.
S řešením problémů, kterým aktuálně čelí slovenské firmy, může Enehano pomoci i díky zkušenostem s podobnými výzvami v českém prostředí. „Každá země je specifická a je potřeba dobře chápat rozdíly. Tím nemyslím pouze různé daňové, měnové a legislativní povinnosti, ale i různá očekávání klientů nebo zaměstnanců. Nicméně troufnu si říct, že v případě Slovenska a Česka jsme si velmi blízko. Navíc i v rámci Enehano CZ pracuje velká řada kolegů ze Slovenska a tvoříme jeden tým,“ popisuje Mach.
Slovensko all-inclusive
Zatímco v USA i ve Skandinávii měla firma v minulosti jen obchodní zastoupení a získané zakázky následně realizovala z ČR, ke Slovensku plánuje přistupovat jako k plnohodnotné entitě. „Slovenským firmám chceme být co nejblíž, proto budeme mít v Bratislavě vlastní kanceláře, a kromě obchodního zastoupení zde postupně budovat i realizační tým,“ upřesňuje Michal Peška, CSO Enehana.
Expanzi se v současné době intenzivně věnuje celý management Enehana. Kromě vybudování týmu plánuje firma rozvíjet na Slovensku i další aktivity, které se jí osvědčily v Česku. Mezi ně patří spolupráce s vysokými školami a stejně jako v ČR přinášení povědomí o možnostech Salesforce už mezi studenty. Vzdělávání slovenského trhu se Enehano plánuje věnovat i v rámci skupiny Women in Tech, do které se již nyní přidalo i několik žen ze Slovenska.
Nové služby nejen pro slovenské zákazníky
Kromě rozšiřování své působnosti do nových regionů Enehano doplňuje také paletu služeb, které nabízí klientům nejen na Slovensku a v Česku, ale i v dalších zemích. Jednou z hlavních novinek je spolupráce s platformou Tableau, která se zabývá analýzou a následnou vizualizací firemních dat. Enehano se nově stalo oficiálním partnerem Tableau, firmám proto může pomoci tento užitečný nástroj implementovat, nastavit a zároveň předat vlastní zkušenosti, rady a tipy k jeho využívání.
Vedle Tableau se Enehano v letošním roce stalo také oficiálním partnerem Interaction Studia, díky kterému lze v reálném čase jednoduše personalizovat marketingové nabídky napříč jednotlivými kanály. Enehano tak firmám v Česku i na Slovensku umí pomoci s implementací Interaction Studia a jeho administrací, stejně jako s mapováním a personalizací webu, datovou integrací, segmentací nebo s využitím prediktivních algoritmů.
O společnosti Enehano Solutions:
Průkopníci digitální transformací, kteří od roku 2016 zefektivňují podnikání firem v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo marketingu, a to hlavně skrze implementaci a rozvoj platformy Salesforce. Mezi klienty Enehana patří největší značky u nás, v čele s velkými bankami, pojišťovnami nebo mobilními operátory. Pomáhá ale také menším a začínajícím firmám, které mají velké ambice vyrůst nebo expandovat do zahraničí. Kromě ČR má Enehano zkušenosti s prací pro klienty v USA, Německu, na Slovensku a také ve Švédsku. Více informací na www.enehano.cz.