Praha (24. září 2021) – Právě probíhající Evropský týden udržitelného rozvoje rezonuje i v Hello bank!, a to prakticky každý den. Udržitelné novinky z Hello bank! tak přinášejí souhrn toho nejdůležitějšího, co na poli udržitelnosti banka podnikla a co chystá.
- Udílení Cen SDGs i za podpory Hello bank!
Ve čtvrtek 16. září proběhlo vyhlášení vítězů již 5. ročníku Cen SDGs, jejichž udílení zastřešuje Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR). Soutěž oceňuje nejlepší udržitelné projekty, které přispívají k naplňování Cílů udržitelného rozvoje dle OSN v České republice. Hello bank! coby člen A-CSR je od roku 2020 zároveň byznys partnerem Cen SDGs a tímto partnerstvím chce posílit osvětu udržitelného rozvoje v české společnosti, stejně jako přispívat k oceňování nápadů, které principy udržitelnosti uvádějí do běžného života. Více o letošním ročníku a vítězných projektech si lze přečíst zde.
- Program Hello Země rozdělil 2,1 mil. Kč mezi udržitelné projekty
Program Hello Země a jeho první vlaštovka „Hello spoření prospěšné všem“, které banka představila v létě letošního roku, už zná vítěze i přesnou částku na podporu udržitelných projektů. Principem akce bylo navýšení úrokové míry na spořicím účtu Hello bank! na konci srpna z 0,6 % na 0,65 % a věnování takto vypočítané dodatečné částky ve výši 0,05 % ze všech úročených vkladů k 31.8.2021 na podporu společensky prospěšných projektů. Ty banka spolu se svými zaměstnanci vybírala z projektů přihlášených do Cen SDGs a o pětici finalistů stejně jako o rozdělení financí mezi ně rozhodli sami klienti banky.
Celková částka ve výši 2 113 000 Kč se rozdělila mezi projekty podporující výsadbu stromů, zdraví půdy, ale i důstojný život seniorů, rozvoj projektů pro zrakově postižené a v neposlední řadě rehabilitace ve virtuální realitě. Symbolické šeky převzali zástupci jednotlivých projektů z rukou Bruna Leroux, CEO Hello bank! v úterý 21.9.2021, a to následovně:
- 739 000 Kč pro projekt Sázíme budoucnost (Nadace Partnerství), v rámci nějž bude během 5 let vysazeno v Česku 10 milionů stromů
- 528 000 Kč pro projekt D.O.M.A. zaměřený na manažerskou pomoc zařízením pro seniory
- 423 000 Kč pro projekt Přístup k půdě pro drobné ekologické zemědělce chránící zemědělskou půdu před degradováním a spekulativními nákupy a svěřující ji do péče drobným zemědělcům
- 317 000 Kč pro projekt Návštěvy POTMĚ propojující zrakově postižené a seniory
- 106 000 Kč pro projekt rehabilitací ve virtuální realitě VR Vitalis
Více o programu Hello Země na: https://www.hellobank.cz/hello-zeme.
- Hello EKO půjčka s nižším úrokem a financováním elektromobility
Hello EKO půjčka, kterou Hello bank! představila začátkem letošního roku a která je produktem pro dostupnější financování udržitelné spotřeby, se snaží být potřebám klientů stále blíž. Proto bude od října nejen s nižší úrokovou sazbou, ale také ji bude možné využít i pro nákup elektromobilů.
Od 1.10. Hello bank! zjednodušuje cenu Hello EKO půjčky, kde ustupuje od rozpětí úroků od 3,9% pa. Všem klientům místo toho garantuje jediný – zvýhodněný a ještě nižší úrok 3,5 % ročně.
- SWC Summit a Hello bank! spolupracují i na letošním ročníku
Kromě udržitelných a prospěšných projektů je Hello bank! také partnerem dobrých nápadů a start up projektů. Ty v evropském měřítku oslovuje Startup World Cup & Summit (SWC) a ve dnech 5. – 6. 10. 2021 proběhne v Praze lokální i evropské finále těch nejlepších. Start up projekty zde soutěží nejen o evropský titul, ale hlavně o vstupenku do světového finále v Silicon Valley a investici do dalšího podnikání ve výši půl milionu dolarů.
V případě zájmu o vstup na evropské finále 6.10.2021 se na nás proto neváhejte obracet. Těšíme se na viděnou!
O BNP Paribas Personal Finance
Přední poskytovatel osobních půjček ve Francii a v Evropě BNP Paribas Personal Finance je stoprocentní dceřinou společností skupiny BNP Paribas, která působí ve třiceti zemích a zaměstnává téměř 20 tisíc lidí.
Prostřednictvím svých obchodních značek, jako je Hello bank!, Cetelem, Findomestic v Itálii nebo AlphaCredit v Belgii, nabízí kompletní škálu osobních půjček v prodejních místech včetně prodejců automobilů nebo přímo ve svých centrech vztahů se zákazníky či na internetu. V Bulharsku, Francii, Německu a Itálii tuto nabídku ještě doplňují pojišťovací a spořicí produkty. Díky svým zkušenostem s prodejem úvěrových produktů a integrovaných služeb přizpůsobených obchodním a komerčním cílům partnerů BNP Paribas Personal Finance vyvinula strategii aktivního partnerství s obchodníky, výrobci a prodejci automobilů, on-line obchodníky a finančními institucemi (banky a pojišťovny) a je rovněž předním specialistou v oblasti zvyšování finanční gramotnosti a šíření osvěty ohledně bezpečných úvěrů.
Skupina BNP Paribas patří mezi přední evropské banky s celosvětovým dosahem. Působí v 75 zemích světa a zaměstnává více než 190 tisíc lidí, z toho přibližně 146 tisíc v Evropě. Skupina se zaměřuje především na domácí trhy a mezinárodní finanční služby (sítě retailového bankovnictví a finanční služby zastřešuje divize retailového bankovnictví a služeb) a na korporátní a institucionální bankovnictví, které slouží klientům z řad velkých korporací a také institucionálním investorům. Skupina pomáhá svým klientům (jednotlivci, sdružení, podnikatelé, malé firmy, korporátní a institucionální klienti) realizovat projekty s využitím řešení od financování přes investování či úspory až po pojištění. V Evropě skupina působí na čtyřech domácích trzích (Belgie, Francie, Itálie a Lucembursko) a BNP Paribas Personal Finance je jedničkou ve spotřebitelských úvěrech. Svůj model integrovaného retailového bankovnictví skupina rozvíjí ve Středomoří, Turecku, východní Evropě a prostřednictvím rozsáhlé sítě také na západě USA. V oblasti korporátního a institucionálního bankovnictví a mezinárodních finančních služeb zaujímá čelní místo v Evropě, má silné zastoupení v Jižní a Severní Americe a prožívá rychlý růst v Asii a Tichomoří.