Šéfem B2B divize MALL Group se stává Jan Hollmann. Firemní zákazníky chce naučit nakupovat online

Praha, 30. září 2021 – Novým šéfem B2B segmentu MALL Group je Jan Hollmann (45). Přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu. V oblasti byznysu a obchodu se pohybuje již téměř 20 let, ze své pozice chce změnit nákupní návyky ve firmách a pomoci jim se zjednodušením nákupního procesu jeho digitalizací. Na starost bude mít kompletní B2B segment napříč celou skupinou MALL Group, jejíž potenciál a možné synergie chce plně využít. 

Jan Hollmann začínal kariéru jako finanční analytik, následně ale velmi rychle přešel do oblasti obchodu, ve které nasbíral zkušenosti hned v několika firmách. Kromě čtyřletého působení v Alze má za sebou také zkušenosti z firem jako LG nebo Dell, kde strávil 9 let a staral se převážně o řízení prodejů, strategií a prodejních kampaní, cizí mu ale není ani startupová scéna. Pro svůj vlastní projekt BeeHousing, v rámci nějž zprostředkovával pronájem a chov včelstev prostřednictvím mobilní aplikace, v roce 2017 získal podporu od startupového inkubátoru UP21 Karla Janečka. 

V MALL Group bude v rámci segmentu B2B jeho hlavním úkolem vybudovat prostředí pro firemní zákazníky, pomoci se změnou nákupních zvyklostí firem, digitalizací procesů a automatizací prodeje.

Jsem moc rád, že můžu Honzu přivítat v naší skupině. V B2B prodeji vidíme v MALL Group obrovský potenciál a Honza je tím pravým člověkem, který nám ho díky svým mnohaletým zkušenostem pomůže vytěžit na maximum,“ říká Jan Hanuš, CEO MALL Group, a dodává: „Kromě více než dvou a půl milionu produktů chceme našim firemním zákazníkům nabízet výhodné služby šité na míru, které ocení malá firma, velká korporace i veřejná instituce.“

„Mým cílem je změnit způsob, jakým český firemní trh v současnosti funguje. Firmy stále nejsou zvyklé nakupovat online, to ale brzy bude nutností, bez které podniky zkrátka nezůstanou konkurenceschopné. Proto chceme celý systém firemních nákupů automatizovat a katalog s nabídkou MALL Group implementovat do CRM prostředí firemního zákazníka. To vnímám jako další nutný krok, který nám i našim zákazníkům pomůže držet tempo s dobou, a věřím, že pro nás může znamenat důležitou konkurenční výhodu,” popisuje Jan Hollmann. 

„Jsem přesvědčený, že díky systematické práci na službách pro firmy dokážeme postupně změnit nákupní zvyklosti a nastartovat růst. Meziročně bychom tak mohli vyrůst klidně o 80 procent,” dodává Hollmann.

O MALL Group / Poznámka pro editory:

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje dvě hlavní oblasti: e-commerce a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v devíti zemích a s více než čtyřmi tisící zaměstnanci nabízí své služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. V roce 2020 doručila svým zákazníkům více než 14 milionů objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group.