FUNKYMedia obhájila MASPEX

Praha, 8. 11. 2021 – Mediální agentura FUNKYMedia bude i nadále nakupovat a plánovat média pro společnost MASPEX Czech, a to v následujících dvou letech. Do finále mediálního tendru se ještě probojovaly agentury OMG (Omnicom Media Group) a IPG Mediabrands. Organizací výběrového řízení byl pověřen Pavol Mačinga (Macinga Media). FUNKYMedia (součást skupiny KNOWLIMITS) bude zodpovědná jak za nákup TV, tak i on-line. 

 „Jsem moc rád, že jsme mohli prokázat kvalitu při mediálním plánování a zároveň zajímavou nabídku poskytování našich služeb. Cením si toho, že se nám podařilo zvítězit a můžeme tak pokračovat ve spolupráci,“ říká Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS. 

MASPEX Czech patří k nejvýznamnějším prodejcům a distributorům nealkoholických nápojů (džusy Relax, energetický nápoj Tiger, funkční nápoje Dr Witt, River tonik, dětské nápoje a kapsičky Kubík, Nestea).  Radim Ochman, Marketing Manager Maspex CZ&SK, k organizaci tendru dodává: „Díky tomu, že pokračujeme se staronovou agenturou, víme, co můžeme očekávat v případě TV nákupu. Určitě pro obě strany bude výzvou rozšíření spolupráce o online nákup.“

KNOWLIMITS Group je česká nezávislá komunikační skupina, která pod sebe sdružuje jednotlivé specializované divize. Mediální agentury KNOWMEDIA, FUNKY MEDIA zajišťují mediální plánování a nákup mediálního prostoru v televizi, tisku, rádiu, OOH a na internetu. Působí v regionu CEE – Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko. Divize KNOWCOMM poskytuje kompletní řešení v oblasti marketingu, PR a produkce. Součástí skupiny je také agentura pro digitální marketing Fragile media nebo divize KNOWWORKS, která zastřešuje kreativní a grafické studio. Tým KNOWINSTORE řeší reklamu v místě prodeje. Pro KNOWLIMITS Group pracuje cca 160 zkušených konzultantů.www.knowlimits.cz