Salesforce a DocuSign umožní zákazníkům spolupráci nad smlouvami prostřednictvím platformy Slack

Praha – 8. listopadu 2021 – Společnosti Salesforce a DocuSign rozšířily své strategické globální partnerství s cílem vytvořit nová řešení, která zákazníkům usnadní a urychlí zpracování smluv kdekoli na světě. Nejnovější inovace automatizují proces uzavírání smluv pomocí chytrých řešení založených na umělé inteligenci, která zlepšují zákaznickou zkušenost při přípravě, uzavírání a správě smluv, urychlují návratnost investic a zlepšují spolupráci díky funkcionalitám platformy Slack.

Nové inovace

V digitálním světě, kde je možné pracovat odkudkoli, potřebují firmy maximalizovat produktivitu a efektivitu týmové spolupráce. Salesforce a Slack umožňují podnikům vybudovat digitální centrálu díky zefektivnění spolupráce interně mezi zaměstnanci i externě se zákazníky a partnery – bez ohledu na to, kde, kdy a jak pracují. 

Rozšířená spolupráce mezi Salesforce a DocuSign nabídne nové, snazší způsoby přípravy smluv, nabídek a faktur, sledování a vymáhání dodržování smluvních podmínek a efektivního řízení celého životního cyklu smlouvy na platformách DocuSign, Salesforce a Slack. Nové aplikace budou navržené a vyvinuté společnými silami nativně na platformě Salesforce Customer 360:

  • Spolupráce nad smlouvami na platformách DocuSign a Slack: Smyslem této integrace je urychlit širší proces spolupráce při sestavování smluv přímo na platformě Slack. Nové procesy upozorní týmy na pokroky při tvorbě smlouvy a na úkoly k vyřešení. Umožní jím rychle provádět revize a úpravy, monitorovat a podepisovat smlouvy bez opuštění digitální centrály. 
  • DocuSign Gen pro Salesforce Billing: Zákazníci mohou uzavírat obchodní případy, fakturovat a účtovat o výnosech rychleji díky fakturám s vlastní grafikou přímo v nástroji Salesforce Billing, který nabízí konfigurovatelné šablony. Zákazníci mohou i naplánovat dávkové generování a rozesílání faktur nebo podle potřeby vytvořit jednu pro včasnější inkaso příjmů a omezení požadavků na zákaznický servis. 
  • DocuSign Gen pro Salesforce CPQ Plus: Zákazníci mohou přímo z platformy Salesforce na několik kliknutí automaticky generovat profesionální, přizpůsobitelné smlouvy. Celý proces lze konfigurovat a ovládat ze Salesforce. To šetří čas, eliminuje chyby a urychluje realizaci výnosů. 
  • DocuSign CLM pro Salesforce Field Service: Zákazníci budou moci automatizovat správu závazků díky sledování, vynucování a aktualizování klíčových smluvních ujednání vztahujících se na různé jednotky podniku. Závazky a podmínky smluv uzavřených prostřednictvím DocuSign CLM, například záruky nebo garantované parametry služeb (SLA), lze namapovat na objekty smluv v rámci Service Cloud. To umožní vyšší komfort a míru automatizace služeb a efektivní plnění smluv o poskytování služeb. DocuSign CLM pro Salesforce Field Service bude k dispozici v roce 2022.

O společnosti Slack

Slack je nejvýznamnější kanálová messagingová platforma s miliony uživatelů, kterým slouží ke koordinaci týmů, sjednocování systémů a rozvoji podniků. Další informace o službě Slack naleznete na stránkách _www.slack.com_ (http://www.slack.com/).

O společnosti DocuSign

DocuSign zákazníkům pomáhá propojit a automatizovat přípravu, podepisování, plnění a správu smluv. Jako součást platformy DocuSign Agreement Cloud nabízí DocuSign eSignature, celosvětově nejrozšířenější způsob elektronického podepisování prakticky na libovolném zařízení, kdekoli a kdykoli. Více než milion zákazníků a více než miliarda uživatelů ve více než 180 zemích využívá DocuSign Agreement Cloud, aby urychlili obchodní procesy a zjednodušili si život.

O společnosti Salesforce:

Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM).  Více informací naleznete na stránkách www.salesforce.com.

Novinky o Salesforce můžete sledovat na našem twitterovém účtu a blogu:

EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blog

Twitter (globální účet): https://twitter.com/salesforce