Topic PR posílil account director Pavel Orálek. Agentura pomáhá nejen startupům

Praha, 10. listopadu 2021 – Agentura Topic PR získala nového account directora. Správu klientského servisu má v agentuře, která je součástí skupiny Near & Dear, na starosti Pavel Orálek.


 
Rád využiji zkušenosti z médií a public relations v práci pro Topic PR. Soustředíme se zejména na startupové společnosti, které chtějí agresivně růst. Díky členství ve skupině Near & Dear navíc umíme dodat klientům kompletní balíček celé komunikace, čímž se výrazně odlišujeme od většiny dalších agentur na trhu,“ říká account director Topic PR Pavel Orálek.
 
Při práci pro rychle rostoucí startupy je zásadní neustále zvedat kvalitu práce. Neméně vysoké nároky kladou také zavedené značky s chutí zlepšovat se. Pavel nám pomůže dále zlepšovat klientský servis, vzdělávání týmu a rozvoj agentury. Těším se, že naše spolupráce přinese Topic PR další významný růst,“ říká Managing Director Topic PR Karel Pluhař s tím, že Topic PR zajišťuje komunikaci zdravotnických společností DIANA Technologies, Cara Plasma, specialistů na employer branding Welcome to the Jungle či realitní kancelář LEXXUS. K novým klientům Topic PR patří společnost Ox.point zajišťující zásilkové boxy.
 
Pavel Orálek působil přes 10 let v médiích, pracoval jako šéfeditor serveru IHNED.cz či editor zahraniční redakce České televize. V posledních letech zajišťoval komunikaci pro společnosti Mondeléz, AB InBev, Panasonic, Canon či Preciosa. Do Topic PR přišel z PR agentury PRAM Consulting.

Web a sociální sítě:

oficiální web / www.topicpr.cz
facebook.com / www.facebook.com/topicpr
LinkedIn / https://www.linkedin.com/company/topic-pr/?viewAsMember=true 
 


O společnosti Topic PR:
Agentura Topic PR & Marketing se specializuje na rozvoj komunikačních strategií, mediální zastoupení, monitoring a analýzu médií a krizovou komunikaci; a to v printu, digitálu i televizním a rádiovém vysílání.
 
O skupině Near & Dear:
Digitální Story TLRS, piaristi Topic PR, stratégové a kreativci z Triple Bang Agency a vývojáři Dev Bros se spojili ve skupině Near & Dear. Tu nově tvoří padesát profesionálů z jednotlivých oborů. Základní filozofií skupiny, kterou vede Piero Šesták (CEO), je lidský přístup, osobní spolupráce klíčových manažerů, flexibilita, pracovní a cenová efektivita.