Lidl zapojí do podzimní sbírky potravin všechny své prodejny

Sbírka potravin se letos již podruhé uskuteční ve všech prodejnách Lidl napříč Českou republikou. Zákazníci mohou přispět potřebným již tuto sobotu 20. listopadu 2021 od 8 do 18hod ve všech prodejnách společnosti Lidl. 

Potravinové banky čelí v posledních měsících zvýšenému zájmu o potraviny a základní drogerii.  Dopady koronavirové pandemie postavily mnoho lidí do nelehké životní situace. Z tohoto důvodu považuje společnost Lidl za klíčové opětovně zapojit všechny své prodejny do potravinové sbírky a pomoci těm nejvíce potřebným. 

Zájemci mohou přispět již tuto sobotu od 8 do 18hod, a to ve všech prodejnách Lidl. Do připravených a speciálně označených nákupních vozíků přímo v prodejnách bude možné vkládat potraviny, které nejvíce pomáhají. Těmi jsou například konzervy, polévky, rýže a luštěniny, olej, ale i dětská výživa a základní dětská drogerie. Sbírku potravin pomohou v prodejnách organizovat dobrovolníci z Potravinové banky a brigádníci společnosti Lidl. 

Lidl se zapojuje do potravinové sbírky od roku 2016 a dlouhodobě eviduje nárůst objemu darovaných potravin. 

„Velice nás těší, že do našich potravinových sbírek přispívá stále více zájemců. Díky našim zákazníkům se během jarní sbírky podařilo vybrat 108 tun potravin a drogerie pro nejvíce potřebné. Velké poděkování patří rovněž našim zaměstnancům a dobrovolníkům, kteří pomáhají celou akci koordinovat,“ uvedl mluvčí Lidlu Tomáš Myler.

Sbírka bude cílit především na rodiče samoživitele, opuštěné seniory, pěstounské rodiny, na děti z dětských domovů nebo na spoluobčany s psychickým a s fyzickým postižením.  Vybrané potraviny putují skrze regionální potravinové banky přímo do odběratelských neziskových organizací, které distribuují potraviny nejvíce potřebným. Cesta darovaných potravin je tudíž velmi krátká. Darující pomáhá potřebným přímo ve svém regionu. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 281 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.