BILLA do podzimní Sbírky potravin přispěla více než 51 tunami zboží

  • Podzimní kolo Sbírky potravin se uskutečnilo v sobotu 20. listopadu 
  • Obchodní řetězec BILLA poprvé zapojil celou síť 241 prodejen
  • Nejvíce zboží zákazníci darovali v obchodě v Berouně a v pražském obchodním centru DBK 

Společnost BILLA je každoročním partnerem dobročinné Sbírky potravin. Letos aktivovala celý řetězec s cílem vybrat co nejvíce zboží pro osoby v tíživé životní situaci. Kromě prodejen s dobrovolníky zapojila i ostatní prodejny, kde se sběrem pomáhali samotní zaměstnanci řetězce BILLA. 

Do podzimního kola Sbírky potravin společnost BILLA zapojila 58 prodejen s dobrovolníky, na zbylých 183 prodejnách během dne sbírky vypomáhali se sběrem, uskladněním a předáním charitativním organizacím sami zaměstnanci BILLA. Díky aktivní spolupráci se v řetězci BILLA v celé České republice podařilo vybrat přes rekordních 51 tun zboží. Nejaktivněji lidé přispívali v prodejně v Berouně a v Praze 4 v obchodním centru DBK. 

„Jsme velice vděční všem zákazníkům a našim zaměstnanců, že projevili solidaritu a pomohli nám vybrat pro nás rekordní množství potřebných potravin a drogistického zboží, to je o čtvrtinu více než v jarním kole sbírky,říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a koordinátorka projektu za společnost BILLA ČR. 

V podzimním kole celorepublikové Sbírky potravin se podařilo vybrat přes 357 tun potravin, ze kterých je možné připravit až 714 000 porcí jídla. Zákazníci přispěli také 53 tunami základní drogerie a hygienických potřeb. Celkem se tak vybralo 410 tun zboží. Jde o druhý nejlepší výsledek v historii sbírky. 

O Sbírce

Sbírka potravin je organizována Českou federací potravinových bank, Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR spolu s klíčovými obchodními řetězci působícími na českém trhu, Asociací společenské odpovědnosti, Raben Logistics Czech a partnery z neziskového sektoru. Cílem sbírky je pomoc domácnostem a rodinám v tíživé situaci, azylovým domům, samoživitelům a dalším znevýhodněným skupinám.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 244 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. 

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

Více informací na http://www.billa.cz.