Adform povýšil Michala Marka na pozici Head of Publishers, CEE, APAC a MEA

Společnost Adform, jediná globální, nezávislá a plně integrovaná reklamní platforma vytvořená pro účely moderního marketingu, povýšila Michala Marka na pozici Head of Publishers, CEE, APAC a MEA. 

Od začátku listopadu bude Michal Marek v rámci své nové role Head of Publishers mít na starosti rozvoj publisherských produktů ve střední a východní Evropě, v Asijsko-pacifickém regionu, na Středním východě a v Africe. Na starost bude mít převážně dohled nad celkovým plněním plánu a nad strategickým rozhodováním. Do rozvoje směru vydavatelských produktů, tak bude skrze něj zapojen i vhled klientů ze svěřených regionů. Se správou regionů a plněním každodenních úkolů mu bude pomáhat stále rozrůstající se team publisherských konzultantů, kde je momentálně otevřen headcount do pražského týmu.

Po celou dobu působení v Adformu  Michal Marek ukázal svoji cílevědomost, tah na branku a schopnost velmi dobře porozumět  potřebám trhu i  potřebám našich klientů. Navíc ještě na několika trzích současně, což je pro mnohé značnou výzvou. Díky tomu se mu daří kontinuálně rozvíjet publisherský business na svěřených trzích. Věřím, že se mu podaří v rámci své nové role předat své zkušenosti svému týmu a dále posílit pozici Adformu v regionu, “ říká k povýšení Michael Štádler, Country manager pro Českou republiku a Slovensko v Adform.

Michal Marek začal svoji kariéru v Adformu v roce 2016 na pozici Ad Campaign Coordinator, kde měl na starosti support inzerentů a agentur. O rok později se přesunul z inzerentské na vydavatelskou stranu a začal se starat o podporou publisherů na českém a slovenském trhu.  Postupně mu přibyl dohled i nad publisheryv dalších zemích, jako jsou Turecko a Izrael. V roce 2020 pak dostal na starost klienty z Dubaje, kde má Adform hub pro celý střední východ a arabské země, a také klienty z Johannesburgu, což je hub pro celou Afriku. V tom samém roce byl také pověřen rolí Subject Matter Expert pro publisherské produkty ve svěřených trzích, díky čemuž byl více zapojen do produktového vývoje a účastnil se globálních RFPs. Mezi jeho úspěchy patří mimo jiné i onboarding historicky prvního in-game ads vydavatele v Adformu. 

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v

jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.